فلش از ماه آینده در مرورگر گوگل کروم بلاک میشود
فلش از ماه آینده در مرورگر گوگل کروم بلاک میشود
August 11, 2016
چهارمین سال فعالیت سامانه طراحی بنر دیزاین
چهارمین سال فعالیت سامانه طراحی بنر دیزاین
September 14, 2016
نمایش همه

معانی استراتژی و بررسی استراتژی در تبلیغات آنلاین

معانی استراتژی و بررسی استراتژی در تبلیغات آنلاین

معانی استراتژی و بررسی استراتژی در تبلیغات آنلاین

 

تبلیغات به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به صورت آگاهانه برای ترغیب مشتریان به انجام عملی خاص و یا خرید محصول معینی ایجاد می شود .

استراتژی ، مفهومی انتزاعی است و نوعی طرز فکر هوشمندانه برای کسب بیشترین نتیجه از یک موقعیت معین .

اگر بخواهم دو کلمه ی دیگر با مظمون و مفهوم استراتژی به کار ببرم من راهبرد و تاکتیک را پیشنهاد می کنم .

در اصل ، استراتژی یک برنامه ی کاری نیست بلکه به معنای اقداماتی در زمان وقوع موقعیت ها و فرصت ها می باشد و هدف از آن موفقیت پروژه هاست .

 

اما استراتژی های تبلیغات آنلاین چه هستند ؟

تبلیغات و بازار یابی آنلاین همانطور که از اسمشان مشخص است در فضای مجازی انجام می شود و مطمئنا تعداد مخاطبان هدف ارزیابی و تبلیغات در دنیای واقعی به مراتب بیشتر بوده و دارای اهمیت ویژه ای هستند .

 

جلب اعتماد مشتریان

یکی از مواردی که اغلب مردم تمایل به خرید حضوری در مغازه ها و فروشگاه ها دارند ، اعتماد آنها به مراکز حقیقی و کیفیت سلامت محصول است ، بنابراین استراتژی مهم و کلیدی در تبلیغات آنلاین ، ایجاد اعتماد خرید و تضمین خدمات پس از فروش به مشتریان است .

اگر مشتریان احساس کنند اعتماد و تضمین خرید در فضای مجازی به اندازه و حتی بیشتر از مراکز حقیقی جامعه است ، یقینا برای آسان بودن خرید و فرار از شلوغی شهر ها ، راحت تر جلب و جذب کسب و کار های آنلاین می شوند .

بنابراین باید در انواع تبلیغات اینترنتی خود ، شعاری با مظمون اعتماد به مشتریان و تضمین خرید ارائه دهید .

 

وسوسه کردن مصرف کننده به خرید

مرحله ی بعدی ترغیب مشتریان به خرید است ، راهبردی ترین عمل در این مرحله بیان ویژگی های مثبت کسب و کار و ایجاد تصویری مثبت از ارائه ی خدماتتان است .

باید بدانید چه چیزی به مردم ارئه می کنید پس تلاش کنید به بهترین شکل آن را به گوش مشتریان برسانید .

این مرحله حتی با بزگ نمایی مزایا و سرپوش گذاری بر نواقص نیز انجام می شود .

 

انتخاب نهاد های تبلیغاتی موثر

یکی دیگر از استراتژی و تاکتیک های تبلیغات آنلاین فضایی است که در آن به تبلیغ پرداختید . فکر کنید هر سایت اینترنتی یک مغازه است و شما یک تامین کننده ی کالا هستید . حالا خودتان جواب دهید . در یک مغازه با ۱۰ بازدید کننده در روز امکان فروش جنستان را دارید یا در مغازه ای با ۵۰۰ باز دید کننده در روز ؟؟؟

خب مشخص است در مغازه ای با ۵۰۰ بازدید کننده در روز .

حالا این مثال را برای سایت های هدف در نظر بگیرید هر سایت در روز شاید بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدید کننده داشته باشد پس حواستان باشد کجا هزینه ی تبلیغات می کنید .

 

ارائه ی امتیازات ویژه در کسب و کار های آنلاین

استراتژی دیگر برگزاری جشنواره های فصلی تخفیف دار یا هدیه دار است .

هر کسی دوست دارد برای محصول مورد نظرش مبلغ کمتری پرداخت کند . اگر تخفیف معقولی دهید که ضرری هم نکرده باشید ، برد با شماست .

سعی کنید به طور مداوم قیمت های خود را بروز رسانی کنید تا از رقبا جلو باشید .

 

حک کردن برندتان  در ذهن بیننده و شنونده

در بنر ها و تبلیغات آنلاین خود ، حتما نام برد خود را نشان مخاطب داده و با تکرار در ذهنش حک کنید . شما برای فروش بیشتر نیاز به بیشتر شناخته شدن دارید .

 

استفاده از فراگیری و شایع بودن تبلیغات آنلاین

یکی دیگر از استراتژی های تبلیغاتی استفاده از شبکه های اجتماعی  و انواع رسانه هاست . برخی تنها تلگرام را روی تلفن همراهشان نصب کرده اند ، برخی واتس آپ دیگری ، هم اینستا هم فیسبوک .

احتمالا متوجه شدید به چه چیزی اشاره می کنیم ، همه جا تبلیغ کنید و از فضای مجازی نهایت استفاده را ببرید و تا می توانید دنباله رو و به اصطلاح فالوور های حقیقی جمع کنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *