چهارمین سال فعالیت سامانه طراحی بنر دیزاین
چهارمین سال فعالیت سامانه طراحی بنر دیزاین
September 14, 2016
رونگار | ابزار آسان مدیریت شبکه های اجتماعی
January 20, 2017
نمایش همه

معیار های ارزیابی و سنجش بازار تبلیغات آنلاین

معیار های ارزیابی و سنجش بازار تبلیغات آنلاین

معیار های ارزیابی و سنجش بازار تبلیغات آنلاین

تبلیغات دارای شاخه های متفاوتی است و یکی از آنها تبلیغات آنلاین می باشد . شاید استفاده کردن از تبلیغات برای نتیجه ی بهتر در فروش باشد اما برای ارزیابی و سنجش آن نباید تنها به فاکتور فروش اعتنا کرد .

در ارزیابی و سنجش تبلیغات آنلاین باید به عواملی مانند : میزان اثر گذاری تبلیغات بر مخاطب ، روانشناسی مخاطب هدف ، ارتباط با مشتریان ، میزان ترغیب مصرف کننده ها و … توجه ویژه نمود .

 

به طور کلی برای ارزیابی و سنجش تبلیغات باید سه فاکتور اصلی شدت تبلیغات ، رسانه ها و محتوای آنها را بررسی کرد .

شدت تبلیغ

شدت تبلیغات به میزان هزینه ای که می کنید ، بستگی دارد و هدف از آن ماندگاری در ذهن بیننده و شنونده است .

رسانه ها

این رسانه ها هستند که کانال ارتباطی بین شما و محصولتان با مصرف کنندگان است .

پس اگر فروشتان تغییری نکرده است در انتخاب رسانه های تبلیغاتی آنلاین خود تجدید نظر کرده و یا آنها را اصلاح نمایید .

سپردن تبلیغات آنلاین به گروه ها و شرکت های معتبر با سابقه ی طولانی در این امر بسیار اهمیت دارد .

محتوای تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین اغلب شامل بنر ها ، پاپ آپ ها ، ایمیل های اشتراکی و … است اما چیزی که در تمام این موارد مشترک است محتوای یکسان است .

شما در تمام موارد از یک محتوا استفاده می کنید در صورت لزوم در هر کدام به شعار های جدید بپردازید تا در ارزیابی و سنجش تبلیغاتی نتیجه ی بهتری دیده شود .

محتوای پیام های تبلیغاتی است که مشخص کننده ی میزان فروشتان است .

اگر فروش کمی دارید و یا ارزیابی و سنجش تبلیغاتی مناسبی ندارید به فکر تغییر راهبرد ها و اصلاح شعار های تبلیغی تان باشید .

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

//]]>