کسب و کارهای نیازمند به بازاریابی
چه کسب و کارهایی نیازمند به بازاریابی هستند؟
مارس 28, 2017
طراحی بنر عید سعید فطر- تخفیف ویژه بنر دیزاین
ژوئن 25, 2017
نمایش همه

راز های کلیدی اما فراموش شده در موفقیت کسب و کار های آنلاین

راز موفقیت در کسب و کار

هر بار باید روش‌های تازه‌ای را آزمایش کنید تا بهترین راه را در کسب وکارتان پیدا کنید. در بازاریابی و فروش آنلاین، تغییر استراتژی یکی از اصول پایه‌ است. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که پر از تبلیغات رنگارنگ و متفاوت است، با مردمی حرف می‌زنیم که هر روز بیشتر از ده ایمیل تبلیغاتی دریافت می‌کنند. بنابراین رقابت در دنیای شبکه‌های فروش آنلاین، کار دشواری است. حتما از خود می پرسید چطور کسب‌وکار خود را در نگاه مصرف‌کننده برجسته‌تر کنید تا درصد فروش و سرمایه مالی‌‌ را افزایش دهید؟ در ادامه مطلب با بنردیزاین همراه باشید تا راز موفقیت در کسب ‌و کارهای آنلاین را بررسی کنیم.

دیده شدن

مخاطب با تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف را شناخته و با آن ارتباط برقرار می‌کند. رقیبان خود را بشناسید و بررسی کنید چرا مخاطب سراغ محصولات رقیب می‌رود و از آن‌ها خرید می‌کنند. سپس می‌توانید به مشتریان نشان دهید که چرا از شما خرید کنند. کسب‌وکارتان به همان شکلی که تبلیغ می‌کنید دیده می‌شود . هر سایتی برای دیده و شناخته شدن نیازمند محتوای مناسب برای بازدیدکننده‌ها است. پس تمام سعی خود را برای خوب دیده شدن انجام دهید. بنرهای تبلیغاتی را هوشمندانه طراحی کنید.

قانع بودن 

دورمین راز موفقیت در کسب و کار قانع بودن است. قانع بودن با راضی بودن متفاوت است. هر کسی دوست دارد که در آمدش بالاتر برود، اما این علاقه به درآمد زایی نباید چاهی برای دفن آرزوهایتان شود. در موضوع قبلی (راز دیده شدن) گفتیم که برای ترغیب مخاطبان به گشت و گذار در سایتتان مطالبی بنویسید، برخی افراد این مطالب را هم در صورت دریافت هزینه به عناوینی مثل ماهنامه‌ یا تازه‌های سایت می‌فروشند، که این‌کار برای افرادی که فروش محصول دارند، طمع است. کار شما این نیست. ایده ی اصلی ، جذب مخاطب برای خرید محصولات است پس مطالب را رایگان به مخاطب نشان دهید.

 پیگیری مداوم 

فعالیت همیشگی شما در وبلاگ و یا وب سایتتان نشانه جدی بودن در عرصه ی اقتصادی- فرهنگی است که شروع کردید. پس پایداری در ارائه ی مطالب و محصولات جدید باعث تنوع دیداری و جذب بیشتر مشتری می‌شود. سعی کنید در کاری که انجام می‌دهید مداومت داشته و صبور باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

ویروسی شدن 

همه ی ما می دانیم ویژگی اصلی هر ویروس شایع شدن است. ویروس پخش می‌شود. سعی کنید کسب وکارتان را در همه ی شبکه های اجتماعی مثل تلگرام ، اینستاگرام و … انتشار دهید،  زیرا از هرگوشه دسته‌ای از مخاطبان جمع می‌شوند و این همان رویای شماست.  نکته ی اصلی در شبکه‌های اجتماعی باید همه آدرس شبکه‌های اجتماعی دیگرتان را هم تبلیغ کنید .

 

 نکته ی پایانی (راز اصلی) 

خلاصه ی کلام ،  اول خودتان برای کسب وکارتان دل بسوزانید و تلاش کنید هر ایده ای را امتحان کنید ، از تغییر نترسید و رویاهایتان را رها نکنید .

در هنگام طراحی بنر برای تبلیغ پیج یا تهیه تبلیغات ویدیویی رازهای موفقیت در کسب و کار را در نظر بگیرید و طبق آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. اگر شما نیز برای موفقیت نکته‌ای دارید آن را با مخاطبان بنردیزاین در ارتباط بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *