چهارمین سال فعالیت سامانه طراحی بنر دیزاین
چهارمین سال فعالیت سامانه طراحی بنر دیزاین
سپتامبر 14, 2016
۲۵ درصد تخفیف بنر دیزاین تا ۲۰ اسفندماه
مارس 1, 2017
نمایش همه

معیار های ارزیابی و سنجش بازار تبلیغات آنلاین

معیار های ارزیابی و سنجش بازار تبلیغات آنلاین

معیار های ارزیابی و سنجش بازار تبلیغات آنلاین

تبلیغات دارای شاخه‌هایی متفاوتی است که یکی از شاخه‌ها تبلیغات آنلاین است. شاید استفاده کردن از تبلیغات برای نتیجه بهتر در فروش باشد اما برای ارزیابی و سنجش بازار تبلیغات آنلاین معیارهای وجود دارد و نباید تنها به فاکتور فروش اعتنا کرد. در ارزیابی و سنجش تبلیغات آنلاین باید به عواملی مانند: میزان اثرگذاری تبلیغات بر مخاطب، روانشناسی مخاطب هدف، ارتباط با مشتریان، میزان ترغیب مصرف‌کننده‌ها و … توجه ویژه نمود. به طور کلی برای معیار های ارزیابی و سنجش بازار تبلیغات آنلاین باید سه فاکتور اصلی شدت تبلیغات، رسانه‌ها و محتوای آن‌ها را باید بررسی کرد .

شدت تبلیغ

شدت تبلیغات به میزان هزینه ای که می‌کنید بستگی دارد و هدف از آن ماندگاری در ذهن بیننده و شنونده است .

رسانه‌ها

این رسانه‌ها هستند که کانال ارتباطی بین شما و محصول‌تان با مصرف‌کنندگان است. پس اگر فروشتان تغییری نکرده است در انتخاب رسانه‌های تبلیغاتی آنلاین خود تجدید نظر کرده و یا آن‌ها را اصلاح نمایید. سپردن تبلیغات آنلاین به گروه‌ها و شرکت‌های معتبر با سابقه طولانی در این امر بسیار اهمیت دارد .

محتوای تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین اغلب شامل بنرها، پاپ‌آپ‌ها، ایمیل‌های اشتراکی و … است اما چیزی که در تمام این موارد مشترک است محتوای یکسان است. شما در تمام موارد از یک محتوا استفاده می‌کنید در صورت لزوم در هر کدام به شعارهای جدید بپردازید تا در ارزیابی و سنجش تبلیغاتی نتیجه بهتری دیده شود. محتوای پیام های تبلیغاتی، مشخص‌کننده میزان فروش‌تان است. اگر فروش کمی دارید و یا ارزیابی و سنجش تبلیغاتی مناسبی ندارید به فکر تغییر راهبردها و اصلاح شعارهای تبلیغی‌تان باشید .

با به‌کارگیری معیار های ارزیابی و سنجش بازار تبلیغات آنلاین تبلیغات موثرتری را داشته باشید. اگر شما هم در زمینه تبلیغات آنلاین معیار سنجش موفقی داشته‌اید آن را با مخاطبان سایت بنردیزاین به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *