رنگ در طراحی بنر
انتخاب رنگ در طراحی بنر تبلیغاتی
مارس 26, 2019
طراحی بنر شبکه‌های اجتماعی
قوانین سودده در طراحی بنر شبکه های اجتماعی
ژوئن 15, 2019
نمایش همه

نکات لازم در طراحی بنر تلگرام

طراحی بنر تلگرام

با توجه به اینکه امروزه استفاده از اینترنت و گوشی‌­های هوشمند در حال افزایش است، شرکت­‌ها و کسب و کار­های مختلف از تبلیغات اینترنتی در سایت‌­ها و شبکه­‌های اجتماعی استفاده می­کنند. تلگرام از جمله شبکه­‌های اجتماعی است که استفاده از آن، در بین افراد بسیار متداول شده است. در نتیجه محیطی مناسب برای بارگذاری بنر­ تبلیغاتی است.برای تبلیغات در تلگرام نیاز به بنر تبلیغاتی است. نکات لازم در طراحی بنر تلگرام باید به خوبی رعایت شود تا بنری جذاب طراحی شود. در ادامه این مطلب با سایت بنردیزاین همراه باشید.

تبلیغات در شبکه اجتماعی تلگرام  بازدید بسیار بالایی دارد و بسیاری از شرکت‌­ها، تولیدی­‌ها، رستوران‌­ها و … از این اپلیکیشن برای ارتباط با مشتریان­ و معرفی خود به کاربران استفاده می­‌کنند. در زیر به مزیت‌های و نکاتی در مورد شبکه اجتماعی تلگرام می‌پردازیم.

بنر تلگرام

بنر تلگرام، نوشته یا تصویری است که برای انتقال پیام به کاربران استفاده می‌­شود. هرچه طراحی بنر تبلیغاتی حرفه­‌ای‌تر باشد، افراد بیشتر از آن استقبال می‌­کنند و پست تبلیغاتی یا آدرس کانال مورد نظر را برای دوستانشان ارسال می­‌کنند.

نکات لازم در طراحی بنر تلگرام

اندازه بنر تلگرام

اندازه بنر در تبلیغات تلگرام باید استاندارد و مناسب باشد. در بنر تلگرام باید تمام جزئیات در یک نگاه دیده شود. اصولا طراحی بنر تلگرام به صورت مربعی انجام می‌شوند. اندازه مناسب برای بنر مربع ۵۱۲×۵۱۲ یا ۱۰۲۴×۱۰۲۴ است. از بنر با سایزهای نامناسب استفاده نکنید زیرا باعث می‌شود کپشن و تبلیغ به‌خوبی دیده نشوند.

استفاده از بنرگیف 

بنر تبلیغاتی متحرک در تلگرام نسبت به بنر ثابت جذابیت بیشتری برای کاربران دارد. بنابراین استفاده از بنر متحرک برای تلگرام بهتر است چراکه دارای اشکال متحرک و جذابی است. ولی بایستی از تصاویری متحرکی استفاده کنید که دارای حجم کمتری ­‌باشند تا پس از کلیک روی آن­ سریع بارگذاری شود. بهترین مدل بنر­های تلگرام بنر­های مربعی شکل­ هستند.

بنر را ساده طراحی کنید

یکی دیگر از نکات لازم در طراحی بنر تلگرام سادگی است. بنرتبلیغاتی باید ساده طراحی شود. متن و فونت خوانایی داشته باشد تا کاربر اذیت نشود. استفاده زیاد از حجم محتوا در بنر باعث سردرگمی کاربر می‌شود. پس بنر را ساده طراحی کنید تا باعث جذب مخاطب شود.

نرم افزار طراحی بنر تلگرام

برای طراحی بنر متجرک، در تلگرام نرم‌­افزار­های متفاوتی وجود دارد و هر طراح بر اساس نوع طراحی‌­ای که در ذهن دارد، از یکی از نرم‌­افزارها استفاده می­‌کند. مهم‌­ترین و کاربردی‌­ترین نرم‌­افزار در زمینه طراحی بنر تلگرام برنامه فتوشاپ است. اگر بنر تلگرام یا بنر تبلیغات‌ی­تان را در کانال تلگرام خود قرار دهید، نیاز به پرداخت هزینه نیست اما اگر بخواهید آن را در کانال­‌های تلگرام پربازدید قرار دهید، باید بر اساس بازدید و تعرفه‌­های آن کانال، مبلغی را پرداخت کنید.

نقاط قوت و ضعف تبلیغات در تلگرام

از نقطه قوت تبلیغات در تلگرام، می‌­توان به این موضوع اشاره کرد که، مطالب و تبلیغات به سرعت در دسترس کاربران آنلاین قرار می­‌گیرد. اگر بنر تبلیغاتی  مخاطب‌پسند و جذاب باشد، به سرعت در صفحه‌­های مجازی انتشار پیدا می­‌کند.

اما نقطه منفی در این نوع تبلیغات این است که، با گذشت زمان اپلیکیشن‌­های پیشرفته‌­تری وارد بازار می‌­شوند و اپلیکیشن­‌های گذشته محبوبیت خود را از دست می‌­دهند. در نتیجه کانال‌­ها و صفحه­‌هایی که پربیننده بودند، دنبال کننده­‌های خود را از دست می­‌دهند.

در این مطلب در مورد شبکه اجتماعی تلگرام نوشتیم. نکات لازم در طراحی بنر تلگرام را بررسی کردیم. به نقاط قوت و ضعف تلگرام اشاره کردیم. امیدواریم این مقاله مورد تاییدتان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *