تبلیغات CPM چیست؟
تبلیغات CPM چیست؟
December 8, 2018
انتخاب رنگ در طراحی بنر تبلیغاتی
March 26, 2019
نمایش همه

انتخاب بهترین مکان برای بنر تبلیغات اینترنتی

بنر تبلیغات اینترنتی

در گذشته تبلیغات سنتی مانند بیلبوردهای تبلیغاتی که در سطح شهر وجود داشتند نه تنها هزینه بالایی داشتند بلکه بازخورد کمی نیز داشتند. اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات اینترنتی جایگزین تبلیغات سنتی شده اند. تبلیغات اینترنتی علاوه بر اینکه هزینه کمتری نسبت به تبلیغات سنتی دارند، بازخورد بالاتری نیز دارند. اکثر کاربران اینترنتی، تبلیغات تصویری را به تبلیغات متنی طولانی ترجیح می دهند به همین دلیل شما با طراحی یک بنر تبلیغاتی حرفه ای و حتی طراحی بنر گیف که به نسبت ارزان تر از سایر بنرهاست، میتوانید کاربران هدف را به سمت خود بکشانید. اما نکته ای که در تبلیغات اینترنتی باید به آن توجه کنید تا بازدهی بالاتری داشته باشید، این است که کجا و چگونه تبلیغ کنید؟

تبلیغات بنری
تبلیغات بنری و استفاده از بنر تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات اینترنتی است که به کمک آن می توانید مخاطب هدف خود را جذب کنید. در طراحی بنرهای تبلیغاتی، ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید این بنر تبلیغاتی را در وب سایت ها قرار دهید یا می خواهید در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام و … منتشر کنید.
اگر قصد طراحی بنر تبلیغاتی برای فضاهای مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام و … را دارید بهتر است آخرین پست های خود را با دقت بیشتر و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید و اگر قصد طراحی بنر تبلیغاتی برای وب سایت دارید، لازم است که بنر تبلیغاتی خود را طوری طراحی کنید که بازدیدکنندگان را به سرعت جذب کند. در ادامه نکاتی درباره طراحی بنر تبلیغاتی برای وب سایت را باهم بررسی می کنیم.

نکاتی در مورد طراحی بنر و جایگاه بنر تبلیغاتی

در تبلیغات بنری معمولا سراغ سایت های پربازدید می روند ولی آیا هر سایت پر بازدیدی می تواند شما را به نتیجه دلخواه برساند؟ مسلما نه!!! شما باید هدف خود را از تبلیغات اینترنتی مشخص کنید و متناسب با آن، سایت هایی که به هدف شما نزدیک هستند را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن سایت های هدف، لازم است که مکانی برای بنر تبلیغاتی خود در نظر بگیرید که در دید مخاطب باشد. تحقیقات نشان داده که بازدیدکنندگان یک وب سایت، در ۷ ثانیه محتوای سایت را بررسی می کنند بنابراین بهترین مکان برای بنر تبلیغاتی شما، بخش بالایی وب سایت است تا به محض باز شدن صفحه وب سایت، بنر تبلیغاتی شما دیده شود و اگر در ۷ ثانیه، بنر تبلیغاتی شما دیده شود احتمال کلیک بر روی آن بیشتر می شود. علاوه بر بخش فوقانی سایت، نواحی سمت راست به سمت چپ، برای ما فارسی زبانان بیشتر دیده می شود.

برای طراحی بنر نیز باید این نکته را به یاد داشته باشید که پیام را فدای گرافیک نکنید. در طراحی بنر سعی کنید که از طرح های ساده استفاده کنید چرا که استفاده زیاد از طرح های گرافیکی، باعث می شود حواس مخاطب به طراحی پرت شود و پیام اصلی شما به درستی منتقل نشود و شما بازخورد موثری از تبلیغات اینترنتی خود نگیرید. نکته دیگری که باید در طراحی بنر به آن توجه کنید، استفاده از رنگ های گرم و پرانرژی است تا مخاطب را جذب کند. بنابراین اگر خودتان می خواهید بنر تبلیغاتی را طراحی کنید و یا قصد سفارش بنر دارید، لازم است که این نکات را به آن ها یادآوری کنید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *