بنر تبلیغات اینترنتی
انتخاب بهترین مکان برای بنر تبلیغات اینترنتی
February 28, 2019
طراحی بنر تلگرام
اصول لازم در طراحی بنر تلگرام
April 19, 2019
نمایش همه

انتخاب رنگ در طراحی بنر تبلیغاتی

در هنگام سفارش طراحی بنر تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید که، نوع تبلیغ بنر با رنگی که در طراحی آن به کار می­رود، رابطه مستقیم دارد. با انتخاب رنگ مناسب، برای بنر­ می­توانید، هدف و ویژگی­های خاصتان را های­لایت کنید. در واقع رنگ­ها زبان ارتباطی با مخاطب هستند و این ارتباط، به صورت حسی و ذهنی با مخاطب برقرار می­شود. پس باید با علم و دقت تمام، رنگ­ها و ویژگی­های بنر تبلیغاتی انتخاب شود. رنگ­ها توسط طراحان کار بلد، انتخاب می­شود. هنگامی که می­خواهید ویژگی خاصی را در سفارش بنرتبلیغاتی خود عنوان کنید، برای مثال، زمان تخفیف یا حراج محصولات­تان باید از رنگ­هایی مثل قرمز و بنفش و دیگر رنگ­های محرک استفاده کنید. طراح، در انتخاب رنگ­ برای طراحی بنر باید با روان­شناسی رنگ­ها آشنایی کامل داشته باشد. مثلا برای تبلیغ وسایل اتاق بازی باید از رنگ­های گرم استفاده کند تا احساس جنب و جوش به انسان ببخشد. یکی از راه­های طراحی بنر جذاب و خلاقانه، استفاده از رنگ­های متضاد است. رنگ­های متضاد مثلا سیاه و سفید، باعث جلب توجه بیشتردر نظر مخاطب می­شود. اگر افراد اصول و قوانین طراحی بنر را رعایت کنند، سفارش طراحی بنر تبلیغاتی بیشتری را دریافت می­کنند.

اگر می­خواهید تبلیغات سایت شما بازدید بالاتری از سایت­های دیگر داشته ­باشد، باید بنر تبلیغاتی­تان به صورت حرفه­ای­تری، نسبت به بقیه انجام دهید. طراحی حرفه­ای از چند بخش اساسی تشکیل می­شود، در مرحله­ی اول برای کادر بندی باید از اندازه­های مناسب استفاده کنید. دومین مرحله در طراحی بنر، رعایت ترتیب متن­ها است. در ابتدا باید لوگو را با برجستگی بیشتری نوشته، در ادامه نوبت به ارزش پیشنهادی می­رسد.  ارزش پیشنهادی، پیشنهاد­های جذاب و استثنایی مثل تخفیفات را بیان می­کند. پس باید فضای بیشتری از بنر را در اختیارش بگذارند. بعد از این دکمه­ی فراخوان را قرار داده، دکمه­ای که با کلیک روی آن کاربران وارد صفحه­ی مورد نظر می­شوند. در بعد مرحله سعی کنید بنرتان برای اکثریت، ساده و قابل فهم باشد. برای طراحی بنر از چهارچوب واضحی استفاده کنید، مثلا رنگ بنرتان با رنگ زمینه­ی سایتتان متفاوت باشد یا با کادری از هم جدا شوند. باید متن تبلیغ، کمی کوچک­تر باشد و در یک نگاه توسط مخاطب خوانده شود. از رنگ­های مناسب استفاده کنید. هر رنگ یک معنای خاص را دارا است و باید در جای مناسب خودش استفاده شود. مثلا رنگ مشکی به معنای لوکس و رسمی بودن است. رنگ صورتی، نشانه­ی زنانگی، عشق­ و جذابیت را بیان می­کند. برای بنر تبلیغاتی، سعی کنید، حجم فایل تبلیغاتی­تان، کم باشد تا سریع­تر بارگزاری شده و مورد مشاهده مراجعه کنندگان سایت قرار بگیرد.

برای سفارش طراحی بنر تبلیغاتی باید به افراد حرفه­ای مراجعه کنید. این افراد طراحی خود را در دفاتر فنی مهندسی، چاپ خانه­هایی که کار طراحی نیز انجام می­دهند و یا در سایت­های طراحی بنر معتبر، انجام می­دهند. تا بنر تبلیغاتی شما دارای اصول مناسب طراحی بوده و در زمانی کوتاه مورد توجه و مشاهده مخاطب قرار گیرد. سایت­هایی که طراحی انجام می­دهند، باید نسبت به کیفیت بنر ارائه داده شده، گارانتی در اختیارتان قرار بدهند. آنها باید طراحی بنر را در سریع­ترین زمان ممکن به دست شما برسانند. همچنین بسیار از سایت­های طراحی بنر، تخفیفات ویژه­ای را در اختیار متقاضی قرار می­دهند، که برای پیدا کردن سایتی با قیمت مناسب به شما کمک می­کند. مثلا بعضی ازسایت­ها تعدادی از تغییرات بعد از طراحی بنر را رایگان انجام می­دهند.

بنر­ها، طرح­های گرافیکی با اندازه­های متفاوت می­باشند. باید در یک نگاه، معنایی را به ذهن مخاطب القا کنند. بنر­ها به دو صورت متحرک و ثابت هستند. بنر گیف ، در واقع همان گیف‌­ها و موشن­های بدون صدا هستند. طراحی بنر به صورت ایستا همانند عکس می­باشد. که هم قابلیت چاپ را دارد و هم قابلیت بارگزاری در بسیاری از وب سایت­های مورد نظر. طراحی به روش پویا یا متحرک نیز، همانند یک فیلم کوتاه و تاثیر­گذار است. در آخر تجربه نشان می­دهد، استفاده از بنر گیف ، در سفارش بنر تبلیغاتی باعث افزایش بازدید از بنر در سایت­ها و شبکه­‌های اجتماعی می­شود.

برچسب‌ها, , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *