روش های جذب مشتری
روش های جذب مشتری از طریق اینترنت
ژوئن 19, 2016
تعریف سئو
سئو (Seo) چیست و چه تفاوتی با Sem دارد؟
جولای 14, 2016
نمایش همه

چگونه تبلیغات هدفمند داشته باشیم

تبلیغات هدفمند

تبلیغات آنلاین و هدفمند

تبلیغات یک فعالیت استراتژیک است که بنگاه اقتصادی را به بعضی از اهداف بازاریابی خود می‌رساند. بدنه اصلی تبلیغات، بازاریابی است که چهار مقوله اصلی کالا یا خدمات، روش‌های توزیع، روش‌های قیمت‌گذاری و روش‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد. هدف از تبلیغات تولید کالا یا عرضه خدمتی است که قیمت، کیفیت و مشخصات آن مناسب باشد. در این مطلب از تاریخچه، اهمیت و روش‌های تبلیغات هدفمند نوشته‌ایم. در ادامه با بنردیزاین همراه باشید.

تاریخچه تبلیغات 

تبلیغات ریشه در اواخر سده نوزدهم و اوایل سده بیستم در کشور ایالات متحده دارد اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می‌توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ، اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت. هر کدام از فرهنگ‌ها و تمدن‌های گذشته به شیوه خود تبلیغات داشته‌اند.

اهمیت تبلیغات

قدرت تبلیغات به حدی‌ست که شرکت‌هایی که اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند به طور سالانه بودجه‌ای را به آن اختصاص داده‌اند. بسیاری از شرکت‌ها بخشی از شرکت را به بازاریابی و تبلیغات اختصاص داده‌اند تا به کمک تبلیغات محصولات را معرفی و فروش محصول را افزایش دهند.

باید در طراحی بنر تبلیغاتی، ویدیو تبلیغاتی، تبلیغات چاپی و سایر روش‌های تبلیغاتی از تصاویر، کلمات، رنگ‌ها و شعارهای تبلیغاتی مهم و تحریک کننده استفاده کنید. با تبلیغات هدفمند و موثر مشتریان را ترغیب کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. هدفمندی از اصول اثربخشی در تبلیغات است. هر برندی برای تبلیغات خود، قسمتی از بازار را مورد هدف قرار می‌دهد. تبلیغ با هدف خاص تاثیر مطلوبی در مخاطب ایجاد می‌کند. یک تبلیغ موفق و هدفمند باعث جلب توجه و کنجکاوی در مخاطب می‌شود اگر نتوانید این کار را انجام دهید در طرح تبلیغات خود شکست می‌خورید.

انواع تبلیغات هدفمند

  • نمایش بر اساس موضوع و محتوا وب‌سایت 

مخاطب هدف را بشناسید و بدانید به چه موضوعاتی علاقه‌مند و به دنبال چه اطلاعاتی است. براساس نیاز مخاطبان تبلیغات و نوع محصول و خدمات ارائه کنید.

  • هدف‌گیری مجدد کاربر

یکی از پرکاربردترین و موثرترین ابزارها در تبلیغات آنلاین هدف‌گیری مجدد است نمایش تبلیغ به کاربرانی که قبلا به وب‌سایت شما سرزده‌اند بسیار مفید است و منجر به بازگشت مجدد کاربران به وب‌سایت شما می‌شود .

  • نمایش براساس منطقه جغرافیای

تبلیغات را براساس منطقه جغرافیای خاص نمایش دهید، تبلیغات را می‌توان برای هر استان با توجه به اینکه کاربران در چه شهری و با چه گویشی هستند، طراحی کرده و محصول  را براساس نیاز مخاطب در منطقه جغرافیای خاص به نمایش گذاشت.

  • نمایش براساس زمان

بسیاری از کسب و کارها برای ارائه سرویس به مشتریان خود نیازدارند که تبلیغات خود را در زمانی خاص نمایش دهند. مثلا بعضی از شرکت‌ها توانایی جذب مشتری به صورت ۲۴ ساعته را دارند ولی برخی در ساعات خاصی قادر به پاسخگویی و جذب مخاطب هستند.

 

اگر شما هم تجربه موفقی در زمینه طراحی تبلیغات هدفمند دارید آن را با مخاطبان بنردیزاین به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *