تبلیغات همسان چیست؟
تبلیغات همسان چیست؟
August 2, 2018
نمایش همه

تبلیغات ویدئویی و اهمیت آن در دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات ویدئویی

طبق آمار، از ابتدای سال ۲۰۱۸ ، نقطه آغاز ۶۳ درصد از کسب‌وکارها، همراه با تبلیغات ویدئویی بوده است؛ و اکنون ۸۲ درصد از آن‌ها این نوع از تبلیغات آنلاین را بخش مهمی از استراتژی خود می‌دانند. شیوه‌ای که امروزه در حال پیشرفت است و زودتر ازآنچه گمان می‌بریم مدارج ترقی را در بستر بازار و کسب‌وکار خواهد پیمود؛ هرچند امکان نگاه های تردیدآمیز نسبت به این‌گونه‌ از تبلیغات آنلاین وجود دارد: که آیا واقعاً این رسانه ارزش استفاده برای کسب‌وکار را دارد؟ آیا منابع کافی برای ساخت و استفاده از تبلیغات ویدئویی وجود دارد؟ … پاسخ بسیار ساده است: بلی … ارزش آن را دارد؛ نه‌تنها به این دلیل که خیلی‌ها از آن استفاده می‌کنند؛ بلکه ازاین‌جهت که خود یکی از تطبیق‌پذیرترین و سودآورترین ابزارهای موجود در فضای دیجیتال مارکتینگ است. علاوه بر آن‌یکی از مطمئن­ترین رسانه‌هایی است که می‌تواند در فضای  تبلیغات آنلاین  بازگشت سرمایه صاحبان تبلیغ را تضمین نماید.

تمام مفهوم بازاریابی محتوا، مبتنی بر اعتماد و ایجاد رابطه طولانی‌مدت میان عرضه ­کننده و متقاضی است. پایه و اساسی که کاربران را به مشتری تبدیل کرده و درنهایت، رویداد فروش را رقم می‌زند. هنوز هستند مصرف‌کنندگانی که در مورد خرید اینترنتی محصولات و خدمات دچار تردیدند و تقلب و زیان آنان را به هراس می­اندازد. یک تبلیغ ویدیوئی مؤثر که در آن به‌صورت محاوره‌ای محصول یا خدماتی معرفی می‌شود به‌راحتی می‌تواند با ایجاد نوعی رویکرد فردی در مخاطب، زمینه‌های هراس و تردید را محو و اطمینان و خرید را جایگزین آن سازد. از همین‌جاست که ۵۷ درصد از مصرف‌کنندگان، تبلیغات ویدئویی را عامل افزونی اعتماد خود به خرید آنلاین می‌دانند.

با افزودن یک ویدئو از محصول یا خدمات در صفحه فرود، نرخ تبدیل تا ۸۰ درصد افزایش می‌یابد. (منظور از نرخ تبدیل  تعداد افرادی است که به‌عنوان بازدیدکننده وارد سایت شده و تبدیل به کاربر یا مشتری می‌شوند.) و نیز به‌طور مستقیم منجر به فروش می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که ۷۴ درصد از کاربران پس از مشاهده ویدیوئی درباره محصول، اقدام به خرید آن کرده‌اند.

تولید ویدئو نه ارزان است و نه فرایند ساده­ای دارد ، اما می‌تواند برای مدتی طولانی درآمدزا و سود­آور باشد. آمار به‌دست‌آمده از فعالیت‌های جاری در تبلیغات آنلاین نشان می‌دهد که ۸۳ درصد از صاحبان کسب‌وکار، بازگشت سرمایه در تبلیغات ویدئویی را بسیار هیجان‌انگیز و چشمگیر دیده‌اند.

در عالم دیجیتال مارکتینگ ، نحوه معرفی محصول / خدمات در ویدئوهای تبلیغاتی، بسیار مهم‌تر از تکنیک ساخت آن‌هاست. آخرین پژوهش‌ها نشان می‌دهد که بیشتر کاربران از باز کردن ویدئوهای فاقد معرفی روشن و واضح درباره محصول / خدمات، طفره می‌روند؛ که یعنی کیفیت تکنیک ساخت یک ویدئو نمی‌تواند تنها تضمین برای مشاهده آن باشد.

شما تبلیغات ویدئویی را نسبت به میزان بازخورد و فراگیری آن، از دیگر رسانه‌های رایج در تبلیغات آنلاین، بسیار مقرون‌به‌صرفه و تأثیرگذارتر خواهید دید. پیشرفت فن‌آوری و نیز فرایند ساده‌ی نمایش آن در سطح جهانی، عوامل مؤثری در گرایش روزافزون به این نوع تبلیغ است. هرچند که در ساخت آن خلاقیت و شناخت روان‌شناسانه‌ی نوع مخاطب حرف اول را می‌زند؛ و تنها در چنین شرایطی است که یک تبلیغ ویدیوئی می‌تواند به شکل خلاقانه‌ای، میلیون‌ها بازدیدکننده داشته باشد.

اگر برای کسب و کار یا محصول خود نیاز به تهیه ویدئو تبلیغاتی حرفه ای دارید با تیم بنر دیزاین در صفحه صفحه « تماس با ما » ارتباط باشید.

برچسب‌ها, , , , , , , , ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *