ترفندهای افزایش فروش اینترنتی
ترفندهای افزایش فروش اینترنتی (بخش اول)
August 8, 2019
نمایش همه

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی (بخش دوم)

افزایش فروش اینترنتی

اگر از مخاطبین پروپاقرص وبلاگ بنر دیزاین باشید، حتما پست قبلی ما با عنوان «ضرورت را به کاربران خود القا کنید» خوانده‌اید. در آن مطلب به پیشنهاد ترفندی برای افزایش اثرگذاری تبلیغاتی اینترنتی پرداختیم و از اهمیت انتخاب کلمات و پیشنهاد درست در طراحی بنر صحبت کردیم. حالا با پیشنهاد دوم، کنار شماییم تا تجربه‌ی کم‌نظیری از تبلیغات آنلاین داشته باشید

 

ترفند دوم: ریسک خرید را کاهش دهید

تحقیقات بسیاری با هدف کشف عوامل بازدارنده‌ی کاربران از خرید آنلاین انجام شده است که در صدر دلایل به دست آمده، ریسک حاصل از خرید اینترنتی عنوان شده است. مشتریان هنوز هم از خرید اینترنتی می‌ترسند و گاهی در انتخاب محصولات و خدمات به صورت آنلاین نگرانی‌هایی دارند. فرقی نمی‌کند که از شبکه‌های اجتماعی برای معرفی محصول خود استفاده کنید یا وب‌سایت‌های اینترنتی را به عنوان سکوی فروش برگزینید.

شما باید نهایت تلاش خود را برای کاهش ریسک خرید محصولات خود بکار بسته و اطمینان حداکثری را در مشتری بوجود آورید. پرداخت هزینه در محل و گارانتی عودت وجه، دو پارامتر بسیار مثبت در این خصوص است که اطمینان مشتری را به کیفیت خدمات و محصولات شما افزایش داده و ریسک تصمیم‌گیری اشتباه را کاهش می‌دهد.

شدیدا پیشنهاد می‌شود که به هنگام طراحی بنر برای محصولات خود، به این دو ویژگی اشاره کنید. کافی‌ست علامت مربوط به گارانتی عودت وجه را در گوشه‌ای از بنر قرار دهید، کاربران به شکل و شمایل آن آشنایند و با اشتیاق بیشتری بر روی آن بنر کلیک و فرایند خرید و سفارش را طی می‌کنند.

 

امیدواریم که این ترفند ساده، اما کاربری بتواند برای‌تان مفید باشید. طی چند روز آینده، سومین قسمت از مجموعه ترفندهای فروش آنلاین در وبلاگ بنر دیزاین منتشر می‌شود. منتظر ما باشید و اگر این محتوا برای‌تان کاربردی بود، آن‌را در اختیار دوستان‌تان قرار دهید.

برچسب‌ها, , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *