یکی از خطاهای پرتکرار صاحبان کسبوکار آنلاین آن است که با هدف ایجاد قدرت انتخاب بیشتر برای مشتریان، گزینههای پرشماری را در مقابل او قرار میدهند. خودتان را جای مشتری قرار دهید و خود را در یک صفحه فروش تصور کنید که با حجم انبوهی از پیشنهادات با جزئیات نزدیک بهم مواجه شدید. تحقیقات نشان میدهد که درصد کمی از افراد به جزئیات محصولات و خدمات توجه جدی میکنند و عموما ترجیح میدهند که کلیات محصول مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید کنند. وقتی مشتری را با حجم زیادی از پیشنهادها مواجه میکنیم، ناخواسته به سردرگمی او کمک کرده و شانس فروش خود را کاهش میدهیم. سعی کنید در تعیین محصولات و خدمات خود، سرراست و ساده باشید و در تبلیغ و معرفی محصولات نیز این رویه را ادامه دهید. هنگام طراحی بنر برای محصولات و یا معرفی آنها در شبکههای اجتماعی، مهمترین و کلیدیترین ویژگیهای محصول خود را بیان کنید و از ذکر امکانات و جزئيات کماهمیت خودداری کنید. باور کنید که مشتریهای بیشتری را به دست خواهید آورد و فروش بیشتری را تجربه میکنید!
شاید با این روش بخشی از مشتریان سختگیر و علاقهمند به جزئيات را از دست بدهید، اما تاثیری که این محدودسازی بر افزایش فروش شما به کاربران پرمشغله دارد چنان بالاست که به خوبی میتواند آن گروه اقلیت را جبران کند