تبلیغات ویدئویی
تبلیغات ویدئویی و اهمیت آن در دیجیتال مارکتینگ
August 12, 2018
تبلیغات CPM چیست؟
تبلیغات CPM چیست؟
December 8, 2018
نمایش همه

مزایای استفاده از بنر گیف در تبلیغات اینترنتی

طراحی بنر گیف

امروزه مدیران و فعالان اقتصادی نگاهی روشن به فراگیری بستر وب و تأثیر آن در معرفی کسب‌وکار دارند. در فضای تبلیغات اینترنتی راه‌های زیادی برای ارتقاء کسب‌وکار وجود دارد؛ که در این میان بنرها یکی از مؤثرترین استراتژی‌های شناخته‌شده‌ای هستند که تاکنون در این نوع تبلیغ به‌کاررفته است. بنرها در همه انواع خود می‌توانند موجب افزایش بازدید سایت، محبوبیت برند (نام تجاری) و فروش محصولات شوند. چراکه انعطاف‌پذیری آن‌ها امکان استفاده از متن، تصویر، عناصر تعاملی، ویدئو و یا تلفیقی از همه آن‌ها را ممکن می‌سازد. بیشتر کاربران اینترنتی، پیام‌های تصویری را به آگهی‌های متنی بلند و طولانی ترجیح می‌دهند: یک تصویر برابر با ۱۰۰۰ کلمه! بنابراین می‌توان با استفاده از جذابیت و کارآمدی تنها یک بنر گیف، به بهترین شکل ممکن، پیام هدف را منتقل ساخت.
طراحی بنر گیف در مقایسه با دیگر انواع رسانه در تبلیغات اینترنتی کم‌ترین هزینه را دارد؛ اما بیشترین گستره مخاطب را دربرمی گیرد؛ پیام خود را به‌صراحت منتقل می‌کند و تکرارپذیر است؛ ازاین‌رو می‌تواند نقش مهمی در معرفی نام تجاری داشته باشد: افراد معمولاً به برندی اعتماد می‌کنند که آن را همه‌جا و به تکرار ببینند.
انعطاف‌پذیری بنرها درزمینهٔ طراحی و تکنیک‌های مرتبط، ازیک‌طرف و گستردگی طیف مخاطبین آن، از طرفی دیگر موجبات سهولت در هدفمندسازی تبلیغ و افزایش بازخورد آن را فراهم می‌سازد؛ و مهم‌تر آن‌که برخلاف دیگر ابزارهای سنتی تبلیغات، این بازخورد به تفکیک جغرافیا، نژاد و حتی جنسیت ‌ قابل‌اندازه‌گیری است؛ و مجریان و کارگزاران می‌توانند با اتکای به آن نسبت به هدفمندسازی فعالیت‌های خود اقدام نمایند.
مرکز تحقیقاتی فورستر طی پژوهش‌هایی براین اعتقاد است که بنرها به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی / اینترنتی بیشترین تأثیر را بر مخاطبین خود داشته‌اند.

 

برچسب‌ها, , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *