کتاب فکر بزرگ، دانی دویچ
آیا آماده اید از روی نیمکت بلند شوید؟
می 10, 2016
طراحی و چاپ کارت ویزیت
طراحی و چاپ کارت ویزیت
می 26, 2016
نمایش همه

معرفی کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی

 

سرجیو زیمن در کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی به آخر خط رسیده است. رازهای ناگفته‌ای را از تبلیغات بازگو  می‌کند و می‌گوید: «تبلیغاتی که از در و دیوار شهر بالا می‌روند و از شبکه‌های صدا وسیما پخش می‌شوند برای مخاطبان خسته‌کننده و نفرت‌آور شده‌اند و به همین دلیل مخاطبان با دستگاه (کنترل از راه دور) از تبلیغات تلویزیونی و ماهواره فرار می‌کنند.»

آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام و نشان و شعار در رسانه‌ها با صرفه بودجه‌های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه‌ها ضامن موفقیت است؟ آیا می‌توان با تبلیغات مخاطبان را وفادار ساخت؟ در آن سوی مرزهای دنیا بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزی‌هایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم.

در کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی با نوشته مولفان دکتر احمد روستا و علی خویه سعی شده است که تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی ارائه شود که بتواند برخی شرکت‌ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کند. در این کتاب سعی شده شما را با تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی آشنا کند که بتوانید تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشید. اگر بپذیریم که انسان بدون تبلیغ زنده است اما زندگی نمی‌کند این کتاب کمک خواهد کرد که بهتر تبلیغ کنیم تا بهتر زندگی کنیم.

 

بخش از این کتاب در رابطه با تبلیغات از طریق بنر

در بازار رقابتی تبلیغات اینترنتی قبل از آنکه رقبا مشتریان را جذب و شما را از بازار خارج کنند باید شناسه و محصول یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید و منتطر بمایند که مشتری به جستجو شما برآید. بنرهای تبلیغاتی بهترین وسیله برای این منظورند و ضمن معرفی نام تجاری و ایجاد نیاز برای کالا یا خدمات جدید می‌توانند مشتریان بالقوه را به خریداران بالفعل تبدیل کنند.

تعریف بنر

بنر پیامی است به شکلی هنری شامل تصاویر و متون زیبای ثابت یا متحرک است که روی صفحات وب‌سایت‌ها ظاهر می‌شود و بینندگان را به سایت آگهی‌دهنده هدایت می‌کند. یک بنر استاندار ۴۶۸ پیکسل پهنا و ۶۰ پیکسل ارتفاع دارد و معمولا در بالای صفحه وب قرار می‌گیرد.

بنرهای کوچک‌تر ،که به بنر «بند انگشتی» یا «تمبر پستی» معروفند، معمولا در نقاط دیگر (حاشیه راست یا چپ) صفحه جای داده می‌شوند. بنرها را می‌توان به صورت ثابت، چرخشی یا از طریق سیتم‌های مدیریت پخش‌آگهی در صفحات وب قرار دارد.

بر اساس آمار سازمان بین المللی در سال ۲۰۰۰ میلادی تبلیغات از طریق بنر ۴۷درصد کل تبلیغات انلاین را تشکیل داده است. رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده است.

مزیت بنر

  • مزیت مهم بنر این است که به صورت فعال عمل می‌کند و مشتری را به سایت آگهی‌دهنده می‌کشاند.
  • طراحی بنر به سرعت و با هزینه‌ای کم امکان‌پذیر است و در طراحی بنر تبلیغاتی می‌توان از جاذبه‌ها و تکنیک‌های مختلف مانند گرافیک، عکس و انمیشین استفاده کرد.

 

نکات مهم درباره بنرهای تبلیغات اینترنتی

  • برای بنرهای خود پیام‌های جذاب و کوتاه تهیه کنید.
  • اطمینان یابید که بنرها مخاطب را به جای درستی هدایت می‌کنند.
  • تبلیغات خود را هدف‌گیری کنید.
  • در طراحی بنر از گرافیک، انیمیشن و سایر جلوه‌های بصری بهره بگیرند.
  • برای طراحی بنرگرافیک از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *