تبلیغات CPM چیست؟
تبلیغات CPM چیست؟
دسامبر 8, 2018
رنگ در طراحی بنر
انتخاب رنگ در طراحی بنر تبلیغاتی
مارس 26, 2019
نمایش همه

انتخاب بهترین مکان برای بنر تبلیغات اینترنتی

بنر تبلیغات اینترنتی

در گذشته تبلیغات سنتی مانند بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر نه تنها هزینه بالایی داشتند بلکه بازخورد کمی نیز برای کسب‌وکارها داشتند. اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات اینترنتی جایگزین تبلیغات سنتی شده‌اند. تبلیغات آنلاین علاوه بر اینکه هزینه کمتری نسبت به تبلیغات سنتی، بازخورد بالاتری نیز دارند. اکثر کاربران تبلیغات تصویری را به تبلیغات متنی طولانی ترجیح می‌دهند، به همین‌دلیل با طراحی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای می‌توان کاربران هدف را جذب کرد. اما نکته‌ای که در تبلیغات اینترنتی باید به آن توجه کنید تا بازدهی بالاتری داشته باشید، این است که کجا و چگونه تبلیغ کنید؟

تبلیغات بنری

استفاده از طراحی بنر آنلاین یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی است که به کمک آن می‌توانید مخاطب هدف را جذب کنید. در طراحی بنرهای تبلیغاتی، ابتدا باید مشخص کنید که بنر را در وب سایت‌ها قرار می‌دهید یا در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و … منتشر می‌کنید.
اگر قصد طراحی بنر تبلیغاتی برای شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام را دارید بهتر است آخرین پست‌ها را با دقت بیشتر و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی قرار دهید. اگر قصد طراحی بنرتبلیغاتی برای وب‌سایت دارید، لازم است که بنر تبلیغاتی را طوری طراحی کنید که بازدیدکنندگان را به سرعت جذب کند.

نکاتی در مورد طراحی بنر و جایگاه بنر تبلیغاتی

اصولا کارفرمابان در تبلیغات بنری سراغ سایت‌های پربازدید می‌روند ولی آیا هر سایت پربازدیدی می‌تواند نتیجه دلخواه را داشته باشد؟ مسلما جواب منفی است، در تبلیغات باید هدف از تبلیغات اینترنتی را مشخص کنید و متناسب با آن، سایت‌هایی که به هدف شما نزدیک‌تر هستند را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن سایت‌های هدف، لازم است که مکانی برای بنر تبلیغاتی خود در نظر بگیرید که در دید مخاطب باشد. تحقیقات نشان داده که بازدیدکنندگان یک وب‌سایت، در ۷ ثانیه محتوای سایت را بررسی می‌کنند. بنابراین بهترین مکان برای بنر تبلیغاتی بخش بالای سایت است تا به محض بازشدن صفحه وب‌سایت، بنر تبلیغاتی دیده شود. اگر در ۷ ثانیه بنر دیده شود احتمال کلیک بر روی بنر زیاد است. علاوه بر قسمت بالای سایت، قسمت راست و چپ بیشتر دیده می‌شود.

در طراحی بنر پیام را فدای گرافیک نکنید. در طراحی بنر سعی کنید از طرح‌های ساده استفاده کنید زیرا استفاده زیاد از طرح‌های گرافیکی، باعث حواس‌پرتی مخاطب می‌شود و پیام اصلی به‌درستی منتقل نمی‌شود.

نکته دیگری که باید در طراحی بنر به آن توجه کنید، استفاده از رنگ‌های گرم و پرانرژی است تا مخاطب را جذب کند. بنابراین اگر خودتان می‌خواهید بنر تبلیغاتی را طراحی کنید و یا قصد سفارش طراحی بنر دارید، لازم است که این نکات را رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *