نقش اینستاگرام در تبلیغات اینترنتی
نقش اینستاگرام در تبلیغات آنلاین
مارس 9, 2018
استراتژی ارسال پست شبکه های اجتماعی
جولای 14, 2018
نمایش همه

اهمیت طراحی لوگو و تاثیر آن در بازاریابی اینترنتی

اهمیت طراحی لوگو

طراحی لوگو و تاثیر آن در بازاریابی اینترنتی

در دنیای مارکتینگ عوامل بسیاری در موفقیت برند نقش دارند. از جمله می‌توان به اهمیت طراحی لوگو اشاره کرد. لوگوی شرکت اولین تاثیر را بر مخاطبان می‌گذارد و چه بسا آن‌ها را به خرید تشویق می‌سازد. لوگو نقشی مهم در تبلیغات آنلاین برندها و بازاریابی اینترنتی دارد. برندها معمولا برای سفارش طراحی لوگو بسیار محتاط هستند. در این مطلب سعی داریم تا درباره طراحی لوگو و تاثیر آن در بازاریابی اینترنتی بیشتر بیاموزیم.

اهمیت طراحی لوگو 

در طراحی لوگو ویژگی‌های مختلفی وجود دارند که باید رعایت شوند تا لوگوی تاثیرگذار طراحی شود. در زیر ۴ مورد از ویژگی‌های طراحی برای لوگو را تهیه کرده‌ایم.

لوگوی خاص 

در طراحی لوگو و تبلیغات آنلاین، آن‌چه اهمیت دارد، خلق طراحی متفاوت است. در زمینه بازاریابی اینترنتی، خلاقیت همواره حرف اول را می‌زند. به لوگوی شرکت‌های مرسدس بنز و اپل نگاه کنید و از خلاقیت آن‌ها الهام بگیرید.

شناخت برند 

لوگو تصویری است که برندی را معرفی می‌کند. لوگو باید به ذهن مخاطبان راه یابد. پس در جهت بازاریابی موثرتر بهتر است که طراحان هرآن‌چه را که در مورد برند و ایدئولوژی آن فکر می‌کنند بنویسند و با توجه به آن، طرحی خاص خلق کنند. برندها نیز در زمان سفارش طراحی لوگو باید طراح را به خوبی بشناسند و به او اعتماد کنند.

رنگ‌ها

استفاده از رنگ‌ها در طراحی لوگو از دانش ورای رنگ‌ها می‌گوید. اینفوگرافیک‌ها روانشناسی رنگ را در طراحی لوگو نشان می‌دهند. برای مثال، رنگ قرمز بسیار پرانرژی و جذاب است، رنگ نارنجی خلاقانه و رنگ آبی حرفه‌ای و قابل‌اعتماد بودن را نشان می‌دهد. مطمئن باشید که انتخاب رنگ‌ در بازاریابی اینترنتی برندها و تبلیغات آنلاین نقشی موثر دارد.

سادگی و انعطاف پذیری

امروزه از راه‌های مختلفی برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌شود، پس لوگوها نیز باید در دستگاه‌های مختلف به خوبی به نمایش درآیند و در اپلیکیشن‌های متفاوت و انواع پس‌زمینه‌ها عالی و کامل به نظر آیند. چرا که این امر در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی آن‌ها نقش به سزایی خواهد داشت.

درنهایت باید بگوییم که نباید انتظار موفقیت فوری از طراحی لوگو داشته‌باشیم که این امر به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما تبلیغات آنلاین برندها را موثر و یا بی‌نتیجه خواهندکرد. اگر به دنبال طراحی لوگو خلاقانه و حرفه ای برای کسب و کار خود هستید بخش نمونه کارهای بنر دیزاین را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *