کتاب فکر بزرگ، دانی دویچ
آیا آماده اید از روی نیمکت بلند شوید؟
May 10, 2016
طراحی و چاپ کارت ویزیت
May 26, 2016
نمایش همه

معرفی کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی

 

سرجیو زیمن در کتاب ( تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی ) به آخر خط رسیده است. رازهای ناگفته ای را از تبلیغات بازگو می کند و میگوید تبلیغاتی که از در و دیوار شهر بالا می روند و از شبکه های صدا وسیما پخش می شوند برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند وبه همین دلیل مخاطبان با دستگاه (کنترل از راه دور) از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره فرار می کنند.

آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام و نشان و شعار در رسانه ها با صرفه بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا می توان با تبلیغات مخاطبان را وفادار ساخت؟ در آن سوی مرزهای دنیا بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزی هایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم.

در کتاب ( تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی ) ( مولفان: ” دکتر احمد روستا ” و  ” علی خویه “) سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتواند برخی شرکت ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص می کنند.

در این کتاب سعی شده شما را با تکنیک ها و تاکتیک ها آشنا شوید تا بتوانید تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشید. اگر بپذیریم که ( انسان بدون تبلیغ زنده است اما زندگی نمی کند ) این کتاب کمک خواهد کرد که بهتر تبلیغ کنیم تا بهتر زندگی کنیم.

 

بخش از این کتاب در رابطه با تبلیغات از طریق بنر:

در بازار رقابتی تبلیغات اینترنتی قبل از آنکه رقبا مشتریان را جذب و شما را از بازار خارج کنند باید شناسه و محصول یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید و منتطر

بمایند که مشتری به جستجو شما برآید.

بنرهای تبلیغاتی بهترین وسیله برای این منظورند و ضمن معرفی نام تجاری و ایجاد نیاز برای کالا یا خدمات جدید می توانند مشتریان بالقوه را به خریداران بالفعل تبدیل کنند.

 

تعریف بنر:

بنر پیامی است به شکلی هنری ، شامل تصاویر و متون زیبای ثابت یا متحرک، که روی صفحات وب سایت ها ظاهر می شود و بینندگان را به سایت آگهی دهنده هدایت می کند. یک بنر استاندار ۴۶۸ پیکسل پهنا و ۶۰ پیکسل ارتفاع دارد و معمولا در بالای صفحه وب قرار می گیرد.

بنرهای کوچک تر ،که به بنر «بند انگشتی» یا «تمبر پستی» معروفند، معمولا در نقاط دیگر (حاشیه راست یا چپ) صفحه جای داده می شوند.

بنرها را می توان به صورت ثابت ،چرخشی ،یا از طریق سیتم های مدیریت پخش آگهی در صفحات وب قرار دارد.

بر اساس آمار سازمان بین المللی در سال ۲۰۰۰ میلادی تبلیغات از طریق بنر۴۷ درصد کل تبلیغات انلاین را تشکیل داده است. رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده است.

 

مزیت بنر:

  • مزیت مهم بنر این است که به صورت فعال عمل می کند و مشتری را به سایت آگهی دهنده می کشاند.
  • طراحی بنر به سرعت و با هزینه ای کم امکان پذیر است و در طراحی آن می توان از جاذبه ها و تکنیک های مختلف مانند گرافیک ،عکس و انمیشین استفاده کرد.

 

نکات مهم درباره بنرهای تبلیغات اینترنتی:

  • برای بنرهای خود پیام های جذاب و کوتاه تهیه کنید .
  • اطمینان یابید که بنرها مخاطب را به جای درستی هدایت می کنند.
  • تبلیغات خود را هدف گیری کنید.
  • در طراحی بنر از گرافیک، انیمیشن و سایر جلوه های بصری بهره بگیرند.
  • برای طراحی بنرها از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *