به سایت بنردیزاین خوش آمدید و خیلی خوشحالیم که بنردیزاین را برای طراحی بنر تبلیغاتیتان انتخاب کردهاید.
برای اینکه وقت شما عزیزان هدر نرود و راحتتر بتوانید در بنردیزاین سفارش طراحی بنر داشته باشید، مراحل ثبت سفارش طراحی را با تمام جزئیات در این مطلب توضیح میدهیم.
طراحان سایت بنردیزاین به چهار اصل مهم برای طراحی نیاز دارند که لازم است مشتری گرامی با دقت تمام چهار اصل زیر را در اختیار طراح قرار دهد:
۱. اصل اول: لوگو و رنگ سازمانی
همانطور که میدانید در هر تبلیغی که از شرکت یا سازمانتان انجام میشود استفاده از لوگو هویت سازمانی شرکت را نشان میدهد و رنگ سازمانی نیز ماهیت برند را نشان میدهد. طراحان بنر دیزاین برای طراحی بنر تبلیغاتی موثر به لوگو و رنگ یا رنگهای سازمانی نیاز دارند. لوگوی شرکت و رنگ سازمانی را ارسال کنید. برای جلوگیری از اشتباهات احتمالی، رنگ سازمانی را با کد دقیق بنویسید.
به عنوان مثال: رنگ سازمانی: رنگ بنفش با کد ۱۲۳۱۲۳# و رنگ آبی با کد ۴۵۶۴۵۶#
۲. اصل دوم: شعارهای تبلیغاتی و محتوای متنی
شعار تبلیغاتی یا همان Slogan عبارت تبلیغاتی است که سازمان یا محصول را معرفی میکند و ویـژگیها و مزیـتهایش را توضیح میدهد. این عبارت معمولا در کلیه تبلیـغات سازمان تکرار میشود و در ذهـن مخاطـب میماند.
منظور از محتوا متنی تمام اطلاعات، از جمله کلمات و عبارتها، جملهها و … است. از طریق این اطلاعات معنی و منظور به خواننده منتقل میشود و ارتباط بین بنر تبلیغاتی و بیننده بنر شکل میگیرد.
در طراحی بنر، متنهای تبلیغاتی حداقل ۵۰ درصد در جذابیت بنر نقش ایفا میکنند. بنر استاندارد و حرفهای باید حداکثر ۳ یا ۴ اسلاید داشته باشد که هر اسلاید نیاز به یک جمله یا شعار تبلیغاتی دارد. توصیه میکنیم حداقل ۲ اسلاید و حداکثر ۴ اسلاید یا صفحه برای نمایش تبلیغات در نظر بگیرید تا تاثیرگذاری طراحی بنر تبلیغاتی بیشتر شود.
برای طراحان بنردیزاین بنویسید که دقیقا چه محتوایی را در هر اسلاید قرار دهند. با توجه به حساسیت محتوا در بنر میتوانید از پشتیبانی سایت بنردیزاین در مورد نحوه نوشتن محتوا مشاوره دریافت کنید.
۳. اصل سوم: کالتواکشن (Call to action)
طراحی بنر را سفارش میدهید تا مشتری بنرتان را ببیند و شما به هدفتان در تبلیغات برسید، برای رسیدن به هدف باید از مشتری بخواهید برایتان کاری انجام دهد.
منظور از کالتواکشن این است که جملهای بنویسید تا بیننده ترغیب شود و روی بنر کلیک کند. یک کالتواکشن خوب باید مختصر و امری باشد. جملههای مانند: خرید کنید، ثبتنام کنید، سفارش دهید و … .
کالتواکشن مناسب را برای بنرتان بنویسید تا دکمه کالتواکشن طراحی شود.
۴. اصل چهارم: حجم بنر (سایز بنر)
حجم استاندارد برای بنر در فضای وب ۱۵۰ کیلوبایت است. حجم با ابعاد بنر رابطه مستقیم دارد یعنی هر چه ابعاد بزرگتر باشد حجم بنر هم بیشتر میشود. برای طراحان بنردیزاین بنویسید که بنر تبلیغاتی را با چه حجمی میخواهید یا سایتی که در آن جای را برای تبلیغ اجاره کردهاید چه حجمی را میپذیرد یا اگر بنر را برای تبلیغ در شبکههای اجتماعی میخواهید حتما بنویسید زیرا بسیار مهم است و طراح باید قبل از شروع طراحی حجم بنر را بداند.
رعایت نکردن نکات بالا باعث میشود روند طراحی و تغییر سایز به کندی انجام شود.
پس از آماده کردن اصول مهم طراحی بنر؛ اطلاعات را در قالبی مانند مثال زیر برای سایت بنردیزاین ارسال کنید.
اسم شرکت: بنردیزاین
نوع سفارش: بنر گیف یا هر سفارش دیگری که نیاز دارید.
سایز: پکیج یکتانت + سایزهای ۱۳۰-۳۰۰ عمودی و ۳۰۰-۱۵۰۰ افقی + هر سایز یا پکیج دیگری که نیاز دارید.
توضیحات کلی سفارش:
ما در بنردیزاین به کسب و کارها کمک میکنیم تا با طراحی بنرهای تبلیغاتی حرفهای و جذاب، تا ۲ برابر بیشتر از تبلیغاتشان نتیجه بگیرند.
آدرس سایت: www.bannerdesign.ir
مانند مثال توضیحاتی در مورد شرکتتان بنویسید؛ تا طراحان بنردیزاین بیشتر با کسب و کارتان آشنا شوند و اطلاعاتی در مورد کار و محصولات شرکت شما به دست آورند.
و در آخر شماره تماستان را هم بنویسد که طراحان برای رفع سوالات احتمالی به شماره تماس دسترسی داشته باشند.
متن جزئیات طراحی و اسلوگنهای طراحی (شعار تبلیغاتی) در اسلایدهای مختلف:
ما به اطلاعاتی مانند مثال زیر در ۳ تا ۴ اسلاید به ترتیب نیاز داریم:
اسلاید اول: لوگو + اسم شرکت (بنردیزاین) + آدرس سایت
اسلاید دوم: برترین سامانه طراحی آنلاین بنر
اسلاید سوم: طراحی بنرهای گیف و HTML
اسلاید چهارم: …
شما هم مطابق مثال، اطلاعات اسلایدهایتان را برای ما ارسال کنید.
توضیحات تکمیلی که میتواند بیشتر به ما کمک کند تا طراحی مد نظر شما را به بهترین شکل انجام دهیم:
بهعنوان مثال: -میخواهیم لوگو به صورت ثابت در همه بنرها قرار گیرد.
-یا کال تو اکشن به صورت ثابت در همه بنرها قرار گیرد.
-یا محصول و عکس خاصی داریم؛ که میخواهیم در بنر استفاده شود.
اطلاعات مدنظر خود را همانند مثالهای بالا برای ما ارسال کنید.
اگر سوالی دارید که در اینجا مطرح نشده است، لطفا در پایین همین صفحه بپرسید، در سریعترین زمان پاسخ میدهیم.