نمونه طراحی لوگوهای شرکت بنردیزاین

 

 

 

 

طراحی لوگو (آرم)

لوگوی که برند شما را در ذهن مخاطب تجسم کند به رشد کسب‌وکار بسیار کمک می‌کند.

خیلی از مردم فکر می‌کنند که لوگو تصویر کوچکی است که برای هر برندی استفاده می‌شود. در صورتی که لوگوی هر شرکت معنای کاملی دارد و طراحی آن با مسئولیت بسیاری همراه است.

آقای Paul Rand یکی از بهترین طراحان گرافیگ دنیا، که لوگوی شرکت‌های مختلف از جمله  IBM, Westinghouse, UPS, ABC و … را طراحی کرده است می‌گوید: «اگر در تجارت ارتباطات، تصویر پادشاه باشد جوهر تصویر لوگو است»

 

۵ اصلی که باید در طراحی لوگوی حرفه‌ای رعایت شود

۱. ساده باشد

اولین اصل در طراحی لوگو سادگی است. بهترین لوگوها باید ساده باشند و به سرعت اطلاعات مفید را در اختیار مخاطب خود قرار دهند. هیچ مخاطبی زمان زیادی را صرف فهمیدن و پیچیدگی آرم نمی‌کند. استفاده از عناصر و فونت‌های ساده به این امر کمک می‌کنند.

۲. به یاد ماندنی باشد

دومین اصلی که در طراحی آرم باید در نظر گرفته شود این است که لوگوی شرکت شما در حافظه بماند. یعنی وقتی مخاطب به آرم شرکت نگاه می‌کند در چند ثانیه بتواند عناصر اصلی آن را توصیف کرده و به حافظه بسپارد.

۳. حس تازگی داشته باشد

اصل تازگی در طراحی لوگو؛ یعنی نباید به زمان خاصی تعلق داشته باشد و با گذشت زمان حس تازگی خود را از دست بدهد. لوگو را برای زمان خاصی طراحی نکنید.

طرح باید مدرن باشد و این را در نظر داشته باشید که مدرن بودن با مد روز تفاوت دارد. برخی از آرم‌ها با گذشت زمان اندکی تغییر می‌یابند یعنی آن‌ها را فقط مدرن می‌کنند و به عناصر اصلی و اساسی آرم دست نمی‌زنند.

۴. متناسب و متعادل باشد

در طراحی بهترین آرم‌ها از اصول تناسب و تقارن استفاده می‌کنند. وقتی چشم لوگو را می‌بیند باید متوجه تناسب باشد نباید قسمتی از آرم بر قسمت دیگر آن غلبه کند.

برای درک بهتر این موضوع به نقاشی‌های بزرگ جهان دقت کنید. نقاشان بزرگ رنگ‌های خاص را ترکیب کرده و به گونه‌ای تعادل را رعایت می‌کنند که مخاطب بیش ‌ازاندازه از نمای کلی نقاشی منحرف و دور نشود.

۵. مقیاس‌پذیر باشد

از آرم به روش‌های گوناگون و در متن‌های مختلف استفاده می‌شود.

  • روی پیراهن، تیشرت،‌ کلاه و بسته بندی آن‌ها
  • روی خوکار، کلید و بطرهای آب
  • روی بنرهای افقی و عمودی
  • در پیش‌زمینه‌های سیاه و سفید
  • با مقیاس بسیار بزرگ و بسیار کوچک
  • در کنار آرم شرکت‌های دیگر برای محصولی خاص

 

بنابراین لوگو بدون در نظر گرفتن کاربرد، باید یکپارچگی خود را حفظ کند.

زمانی که لوگوی طراحی شد فرمت‌های JPG، PNG و ESP را از طراح خود تحویل بگیرید تا در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید.

فرایند طراحی لوگوی شرکت خود را به ما بسپارید زیرا طراحان بنردیزاین، تمامی این موارد را درک کرده و به آن‌ها اشراف دارند و بر اساس اصول اساسی به ساخت لوگوی حرفه‌ای برای شرکت شما می‌پردازند.

 


سفارش آنلاین طراحی لوگو

برای مشاهده تعرفه طراحی لوگو و سفارش، دکمه زیر را کلیک کنید

ثبت سفارش

 

 

 


این لوگوها جهت نمونه قرار داده شده و امکان سفارش دلخواه شما وجود دارد.

در هر مرحله از سایت که سوالی داشتید با بخش پشتیبانی در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید