بهترین راه طراحی بنر برای فروش بیشتر در اینستاگرام
بهترین راه طراحی بنر برای فروش بیشتر در اینستاگرام
جولای 15, 2021
رنگ های پاستلی در طراحی
چطور از رنگ های پاستلی در طراحی استفاده کنیم؟
جولای 22, 2021
نمایش همه

آیا بهترین بنرهای سال ۲۰۲۰ را می‌شناسید؟

بهترین بنرهای سال ۲۰۲۰

همیشه می‌شنویم که در طراحی بنر اینستاگرام و تلگرام، طراحی بنر گیف متحرک یا هر پروژه تبلیغاتی دیگر خلاقیت داشته باشید. هر چه پروژه‌هایی که انجام می‌دهید خلاقانه‌تر باشند مشتری بیشتری دارید و کاربران زیادی روی بنرهای شما کلیک می‌کنند. اما از چه راهی می‌توان بنر یا پوستری را خلاقانه طراحی کرد؟

خلاقیت روش‌های گوناگونی دارد و یکی از روش‌های افزایش خلاقیت دیدن و الهام گرفتن از طرح‌ها و پروژه‌های دیگران است، به همین دلیل ما در این مطلب بهترین بنرهای سال ۲۰۲۰ را تهیه و در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید از آن‌ها ایده بگیرید و در پروژه‌های خود استفاده کنید.

نمونه بنر های تبلیغاتی

سالانه بنرهای تبلیغاتی زیادی طراحی و سپس در کمپین‌های مختلف، وب‌سایت‌ها، صفحات تبلیغاتی گوگل، شبکه‌های اجتماعی، بیلبوردها، تلویزیون و … نمایش داده می‌شوند. افرادی هم نتیجه تبلیغات، رفتار مشتری، کلیک روی بنر، میزان بازگشت سرمایه و … را بررسی و درصد موفقیت تبلیغات را زیر نظر می‌گیرند. قطعاً مهم‌ترین عامل در موثر بودن تبلیغات، ارائه بنری خلاقانه است و سپس عوامل دیگر تاثیرگذار است. ما در ادامه نمونه‌های موفقی از بنرهای تبلیغاتی در سراسر جهان را که در سال ۲۰۲۰ انجام شده بررسی می‌کنیم تا بتوانید از نکته‌های هر یک در طراحی‌های خود استفاده کنید.

۱. اپل برای جلب توجه کاربران سادگی را اصل اساسی می‌داند

شرکت اپل کمپینی برای کارت هدیه طراحی کرد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. تبلیغ زیر از کارت هدیه آیفون را ببینید.

نمونه تبلیغات موثر اپل

به نمونه کارت‌های هدیه خوب نگاه کردید؟ در این بنر کارت‌های مختلف و رنگارنگ به صورت خیلی برجسته توجه مخاطب را جلب می‌کنند و فقط از چهار کلمه استفاده شده است. شاید در ابتدا فکر کنید که بنر بسیار ساده است و از کلماتی کوتاه استفاده کرده و مناسب نیست، اما باید بگوییم که به خاطر از استفاده از کلمه‌های هدفمند به عنوان بنری بسیار موفق و تاثیرگذار در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده است. اپل با تبلیغ کارت هدیه خود مردم را به ماندن در خانه، نرفتن به تئاتر و دیدن و یادگرفتن در خانه دعوت می‌کند. از CTA یا دعوت به اقدام «بیشتر بیاموزید» (Learn More) استفاده کرده است، شاید درخواست به اقدام خیلی قویی نباشد اما استفاده از رنگ آبی با کنتراست بالا بسیار هوشمندانه است و مخاطب را برای کلیک تشویق می‌کند.

کمپین کارت هدیه شرکت اپل، دو بنر تبلیغاتی دیگر را هم طراحی کرده و از ایموجی‌های مختلف استفاده کرده است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بنر کمپین تبلیغاتی اپل استفاده از ایموجی در بنر شرکت اپل

در هر دو تبلیغ بالا تاکید روی استفاده از کارت هدیه و همچنین استفاده از آن برای گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم در اپلیکشن‌های و دستگاه‌های مختلف است. از ایموجی شبکه‌های مختلف اجتماعی در متن نوشتاری روی بنر استفاده کرده است که بنر جذاب‌تر شده است. اگر می‌خواهید دیده شوید باید از بقیه متفاوت‌تر باشید.

کمپین کارت هدیه یکی از موفق‌ترین‌های بازاریابی در سال گذشته بوده است.

۲. Geico از رنگ برای تاثیرگذاری تبلیغات خود استفاده می‌کند

شرکت Geico یکی از شرکت‌هایی آمریکایی است که در زمینه بیمه فعالیت می‌کند. یکی از بنرهای معروف به آسمان‌خراش شرکت Geico را ببینید.

بنر کمپین تبلیغاتی شرکت Geico

بیشتر مردم شرکت Geico را برای بیمه ماشین می‌شناسند و نمی‌دانند که خانه را هم بیمه می‌کند. شرکت در بنر بالا از آگاهی برند بیمه خودرو به خوبی استفاده کرده است تا سیاست بهتری را برای خانه و اتومبیل با قیمت خوبی به مشتریان بفروشد.

انتخاب رنگ‌ در طراحی بنر و آیکون‌های مختلف، مخلوط کردن دو جهان متفاوت را به‌خوبی نمایش می‌دهد. شرکت Geico هم برای کمپین فروش «فراتر از بیمه خودرو» چند بنر متفاوت طراحی کرد. یکی دیگر از بهترین بنرهای سال ۲۰۲۰ در کمپین  شرکت Geico را در زیر ببینیم.

بنر تبلیغاتی شرکت Geico

شرکت Geico بسیار خلاقانه اندازه بنر را با اندازه محتوای داخل ترکیب می‌کند. در بنر بالاتر سایز به صورت آسمان‌خراش بود و در این بنر سایز به اندازه یک مربع است. همانطور که می‌بینید با بازی رنگ‌ها و کنتراست آن‌ها سعی در جلب توجه نظر کاربر دارد.

۳. شرکت پابجی قانون‌های بازی را با موفقیت نقض می‌کند

شرکت PlayerUnknown’s Battlegrounds که به پابجی در بین گیمرها معروف است، در طراحی بنر خود از قانون‌شکنی برای جلب توجه استفاده کرده است. یک بازی هیجانی و بی‌نظم مثل بازی Pubg با متن و تصاویر ساده، پیام را به مخاطب انتقال نمی‌دهد. آن‌ها در طراحی بنر، از انفجار در پشت سر کاراکتر استفاده کردند و بازی سریع را به مخاطب نشان می‌دهند.

بنر تبلیغاتی شرکت پابجی

شاید یکی از بنرهای خیلی خلاقانه نباشد ولی از آگاهی برند شرکت به خوبی استفاده می‌کند و با محصول واقعی آن‌ها کاملاً هم‌سو است. شما هم اگر ایده بسیار خوبی پیدا کردید که قوانین را نقض می‌کند، سعی کنید آن را مورد آزمایش قرار دهید و نظرات کاربران را بدانید.

۴. شرکت Lexus برای جلب توجه از چشم استفاده کرده است

صورت انسان روشی موثر برای استفاده از تبلیغات است به‌شرطی که به‌درستی از آن استفاده شود. شرکت Lexus برای فروش ماشین خود در کمپینی از چشم انسان استفاده کرده است.

بهترین بنرهای سال ۲۰۲۰ (بنر تبلیغاتی شرکت لکسوس)

ممکن است استفاده یک شرکت فروش اتومبیل از چشم برای تبلیغات، عجیب به نظر برسد، اما واقعیت این است که آن‌ها با استفاده از بنر بالا مستقیماً به فروش محصول نمی‌پردازند. Lexus با استفاده از بنر چشم انسان، آخرین نوآوری خود را که محصول جدید شرکت است یعنی استفاده از بلندگوی جدید در لکسوس را به خوبی معرفی می‌کند.

کاربر با کلیک روی بنر به یک لندینک پیج هدایت می‌شود که در آن فیلمی اختصاصی درباره‌‌‌ی احساس شنوایی و طراحی صدای انسان را می‌بینید.

بنر ویدیویی شرکت لسکوس

اگر با استفاده از بنر اول کاربر به یک صفحه پر از مشخصات، قطعات و موتور ماشین برود، تاثیری ندارد، پس کار بنر چیز دیگری است. با کلیک روی بنر اول ویدیوی بنر دوم را می‌بیند و هدف از این‌کار تقویت تصویر لکسوس به عنوان یک مبتکر قوی است که برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل است و بنر دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد. بنر شرکت لکسوس یکی از بهترین بنرهای سال ۲۰۲۰ بود.

از بهترین بنرهای سال ۲۰۲۰ برای طراحی الهام بگیرید

در این مطلب با معرفی برخی از موثرترین کمپین‌های تبلیغاتی که بنرهای متفاوتی را طراحی کردند آشنا شدیم و هر بنر را معرفی کردیم. از خلاقیت‌های طراحان برای طراحی هر پروژه گفتیم تا شما نیز استفاده کنید. قطعاً دیدن کارهای موفق در سطح جهانی به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود را بالا ببرید و بنرهای منحصربه‌فردی را طراحی کنید.

اگر شما هم از بنرهای شرکت یا شخص خاصی الهام می‌گیرید و به‌نظرتان جالب است، در قسمت کامنت‌ها برای ما و مخاطبان سایت بنردیزاین بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *