فراخوان برای عمل یا CTA
فراخوان برای عمل یا CTA چیست؟
ژوئن 6, 2016
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی
ژوئن 14, 2016
نمایش همه

بنر دیزاین حامی نمایشگاه موبایل گرافی “نصب هرگونه آگهی، پیگردقانونی دارد”

بنر دیزاین حامی نمایشگاه موبایل گرافی " نصب هرگونه آگهی، پیگردقانونی دارد "

بنر دیزاین حامی نمایشگاه موبایل گرافی " نصب هرگونه آگهی، پیگردقانونی دارد "

نمایشگاه موبایل گرافی

با حمایت بنر دیزاین نمایشگاه موبایل گرافی، باعنوان ( نصب هرگونه آگهی، پیگرد قانونی دارد ) در نگارخانه شهر مریوان برپا شد.

در این نمایشگاه آثار دو عکاس مریوانی علی بهرامی و سامان عبدیانی که متشکل از ۳۰ عکس در ابعاد ۲۰×۲۰ با هدف برخوردی نزدیک و با ديدي مدرن يك ناهنجاري را نمايش مي دهد.

لازم به ذکر است کلیه عکس های این نمایشگاه به وسیله گوشی موبایل تصویر برداری و به وسیله نرم افزارهای ویرایش تصویر موجود برای موبایل ویرایش شده اند.

 

  • سامان عبدیانی عکاس سوررئال است و تا کنون ۱ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی در داخل و خارج کشور شرکت کرده است ، وی همچنین در جشنواره های داخلی و خارجی حضور داشته و جایزه تصویر سال را نیز دریافت کرده است .
  • علی بهرامی نقاش و عکاس که تا کنون ۲ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در بیش از ۱۰ نمایشگاه گروهی در حضور داشت است و در جشنواره هاي مختلفي حضور فعال داشته است.

این نمایشگاه از تاریخ ۹۵/۳/۲۳ برپا شده و تا ۲۵ ماه جاری هر روز از ساعت۱۶ تا ۲۰ در محل نمایشگاهها در نگارخانه مریوان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه با حمایت بنر دیزاین ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شورای شهر مریوان برگزار شده است.

 

نمایشگاه عکاسی موبایل گرافی نمایشگاه عکس موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *