طراحی بنر شبکه‌های اجتماعی
قوانین سودده در طراحی بنر شبکه های اجتماعی
ژوئن 15, 2019
افزایش فروش اینترنتی
ترفندهای افزایش فروش اینترنتی (بخش دوم)
سپتامبر 9, 2019
نمایش همه

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی (بخش اول)

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی

اگر به فکر افزایش فروش آنلاین هستید، احتمالا روش‌های مختلفی را برای تبلیغاتی اینترنتی امتحان کرده‌اید. شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها، بستر مناسبی برای تبلیغات آنلاین هستند که اگر نتوانید به درستی از ظرفیت‌های آن‌ها بهره ببرید، احتمالا توفیق چندانی به دست نخواهید آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ترفندهای افزایش فروش آنلاین از طریق تبلیغات اینترنتی آشنا شوید.

برای آموزش فروش آنلاین راه‌ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که ما سعی می‌کنیم در سه مطلب این روش‌ها را ارائه دهیم.

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی (بخش اول)

 ترفندهای افزایش فروش اینترنتی (بخش دوم)

روش‌های جذب مشتری اینترنتی (بخش سوم)

 ضرورت را به کاربران خود القا کنید

بخش بسیار بزرگی از خریدهای آنلاین، نه از سر نیاز واقعی مشتری که بیشتر بخاطر «ایجاد احساس نیاز»‌ از سمت فروشنده ایجاد می‌شود. اینکه شما بتوانید به مشتری خود بقبولانید که به محصول یا خدمات‌تان نیازمند است، هنر بزرگی‌ست که تنها در اختیار افراد خبره در حوزه‌ی تبلیغاتی اینترنتی‌ست. ترفند ما ساده‌ اما کارآمد است: برای کمپین و یا تبلیغات آنلاین بعدی خود، هنگام سفارش طراحی بنر درخواست کنید که از جملات و یا کلماتی اغواگر و جذاب برای معرفی محصول‌تان استفاده شود، همچینن به این فکر کنید که با چه ترکیبی از رنگ و متن می‌تواند حس اضطرار را به خرید القا کنید. عباراتی مانند «تعداد محدود»، «فقط برای ۳ روز» و هر عبارت دیگری که بیانگر فرصت محدود خریدار باشد، میل و اشتباق بیشتری را برای بهره‌گیری از آن محصول یا خدمات بوجود می‌آورد.

از دعوت‌به‌بازخورد (Call To Action) در تبلیغات استفاده کنید

دومین روش از ترفندهای افزایش فروش اینترنتی استفاده از CTA است. از مخاطب بخواهید تا کاری برای‌تان انجام دهد. کال‌تواکشن یا دعوت به بازخورد در تبلیغات مهم است. در زمان سفارش طراحی بنر از طراح بخواهید که در بنر دکمه دعوت‌به‌بازخورد نیز طراحی کند. کاربر زمانی که به تبلیغ جذب شد آماده‌است تا کاری انجام دهد. پس با عباراتی نظیر  سفارش دهید، خرید کنید، ثبت‌نام کنید و … کاربر را تشویق به انجام کاری کنید.

نکات لازم در طراحی دکمه دعوت‌به‌فراخون (CTA)

  • استفاده از رنگ ترغیب کننده
  • استفاده از شکل مناسب
  • استفاده از متن بزرگ و خوانا
  • استفاده از فعل امری پنهان برای اول شخص
  • استفاده از حس فوریت و اضطرار

در فروش محصولات یا خدمات صداقت داشته باشید

یکی دیگر از رمز و رازهای فروش اینترنتی صداقت است. نکته‌ی کلیدی آن است که باید، پیشنهاد و توصیف شما خارج از واقعیت نباشد تا بتواند در خرید ایجاد اشتیاق واقعی کند. از آنجایی که خریدار قادر به دیدن‌تان به عنوان فروشنده نیست خرید یا استفاده از محصولات برایش سخت خواهد بود. صداقت نه تنها در کسب‌وکارتان مهم است بلکه باعث تقویت حس اعتماد نیز می‌شود. در طراحی بنر آنلاین ادعاهای را بنویسید که قادر به اثباتش هستید. مشتریان نسبت به بازاریابی حساس هستند پس حتما در طراحی بنر سایت، تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی، طراحی پوستر، طراحی گیف تبلیغاتی و … صداقت را فراموش نکنید.

در این مطلب سه تا از ترفندهای افزایش فروش اینترنتی را توضیح دادیم که امیدواریم مورد استفاده‌تان قرار بگیرد. در پست‌های بعدی وبلاگ بنردیزاین با روش‌های بیشتری آشنا خواهید شد. پس چشم از ما بر ندارید و منتظر مطالعه‌ی مطالب آموزشی جذاب‌تر و کارآمد باشید تا بتوانید با هدفمندی بیشتر طراحی بنر خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *