ترفندهای افزایش فروش اینترنتی
ترفندهای افزایش فروش اینترنتی (بخش اول)
آگوست 8, 2019
روش های جذب مشتری اینترنتی
روش‌‌های جذب مشتری اینترنتی (بخش سوم)
اکتبر 2, 2019
نمایش همه

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی (بخش دوم)

افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی همه کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است. اینکه چه کالای بفروشید یا چه خدماتی ارائه دهید تفاوتی ندارد. ترفندهای افزایش فروش اینترنتی به صورت کلی و عمومی برای همه کسب‌وکارها مناسب است.

اگر از مخاطبین وبلاگ بنر دیزاین باشید، حتما پست قبلی ما با عنوان « ترفندهای افزایش فروش اینترنتی » را خوانده‌اید. در آن مطلب ترفندهای برای افزایش اثرگذاری تبلیغاتی اینترنتی پرداختیم و از اهمیت انتخاب کلمات و پیشنهاد درست در طراحی بنر صحبت کردیم. حالا با مطلب دوم، کنار شماییم تا تجربه‌ی کم‌نظیری از تبلیغات آنلاین داشته باشید.

راه‌های افزایش فروش اینترنتی

۱. ریسک خرید را کاهش دهید

تحقیقات بسیاری با هدف کشف عوامل بازدارنده‌ی کاربران از خرید آنلاین انجام شده است. نتیجه تحقیقات این است که مشتریان هنوز هم از خرید اینترنتی می‌ترسند و گاهی در انتخاب محصولات و خدمات به صورت آنلاین نگرانی‌هایی دارند.

فرقی نمی‌کند که از شبکه‌های اجتماعی برای معرفی محصول استفاده می‌کنید یا وب‌سایت‌های اینترنتی را به عنوان سکوی فروش انتخاب کرده‌اید. باید نهایت تلاش را برای کاهش ریسک خرید محصولات بکار ببرید و اطمینان حداکثری را در مشتری بوجود آورید.

روش‌های کاهش ریسک خرید: 

  • پرداخت هزینه در محل
  •  گارانتی عودت وجه

دو پارامتر بالا در خصوص اطمینان مشتری به خدمات و محصولات بسیار کاربردی است و ریسک تصمیم‌گیری اشتباه را کاهش می‌دهد. پیشنهاد می‌شود که به هنگام سفارش ساخت بنر تبلیغاتی برای محصولات خود، به این دو ویژگی اشاره کنید. کافی‌ست علامت مربوط به گارانتی عودت وجه را در گوشه‌ای از بنر قرار دهید، کاربران به شکل و شمایل آن آشنایند و با اشتیاق بیشتری بر روی بنر کلیک و فرایند خرید و سفارش را طی می‌کنند.

۲. لندینگ‌پیج جذابی را طراحی کنید

لندینگ‌پیج ویترین فروشگاه شماست باید به‌گونه‌ای طراحی شود که باعث جذب کاربر شود. در لندینگ‌پیج اطلاعات کامل مربوط به محصول را قرار دهید تا مشتری در صفحه بماند و اقدام به خرید کند. برای آشنایی کامل با صفحه فرود جذاب مطلب بنردیزاین را در رابطه با اهمیت لندینگ‌پیج و ویژگی‌های آن مطالعه کنید.

۳. از ایمیل برای افزایش فروش اینترنتی استفاده کنید

بازاریابی ایمیلی یکی از ابزارهای افزایش فروش است. ارتباط با مشتری از طریق ایمیل اهمیت بالای دارد. ارسال ایمیل باعث بدست‌آوردن مشتری جدید و نگه‌داری مشتری‌های قدیمی می‌شود از اهمیت ایمیل غافل نشوید. در ارسال ایمیل به زمان، محتوا و کوتاه یا بلند بودن پیام دقت کنید.

۴. نسخه موبایلی سایت را بهینه کنید‌

جستجو از طریق موبایل خیلی رواج پیدا کرده است و از جستجوی دسکتاپ پیشی گرفته است. بسیار مهم است که سایت برای نسخه موبایل و تبلت بهینه شود. زیرا بیشتر خریدهای اینترنتی از طریق موبایل انجام می‌شود. هر چقدر سایت در موبایل کاربرپسند باشد بهتر است. سوال‌های و اطلاعات را در نسخه موبایل کمتر کنید و فقط سوالات ضروری را بپرسید تا خریدار زودتر به خرید برسد.

امیدواریم که این ترفندهای کاربردی برای‌تان مفید باشند و از آن‌ها برای فروش اینترنتی سایت خود استفاده کنید. اگر این محتوا برای‌تان کاربردی بود، آن ‌را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *