تفکر طراحی چیست
تفکر طراحی (Design thinking) چیست؟
آگوست 27, 2021
بنر لوازم آرایشی و بهداشتی
چطور بنر لوازم آرایشی بهداشتی جذاب طراحی کنیم؟
نوامبر 4, 2021
نمایش همه

برنامه ریزی پست اینستاگرام چقدر مهم است؟

برنامه ریزی پست اینستاگرام

قطعا هر کسب‌وکار و فردی که در اینستاگرام فعالیت می‌کند، هدفش تعامل و افزایش کاربران است. زمانبندی پست‌ها، استوری‌ها، در نظر گرفتن زمان آزاد کاربران و طراحی بنر اینستاگرام در افزایش بازدیدکنندگان بسیار موثر است. ما در این مطلب از سایت بنر دیزاین دلایل اهمیت برنامه ریزی پست اینستاگرام را نوشتیم تا برای پیشرفت صفحه شما در اینستاگرام کمک کننده باشد.

چرا باید فعالیت در اینستاگرام را زمانبندی کنیم؟

وقتی در اینستاگرام فعالیت می‌کنیم جلب توجه مخاطبان، استفاده از محتوای ما، به اشتراک گذاشتن محتوا و معرفی صفحه ما به دیگران بسیار مهم است. هدف دیگر ما از فعالیت در اینستاگرام تعامل با مخاطب و استفاده کاربر از محتوای ما است. باید برای هرکاری که در اینستاگرام انجام می‌دهیم زمانبندی درستی داشته باشیم و حالا چرا این برنامه ریزی پست و استوری مهم است؟

برنامه ریزی صفحه اینستاگرام را زیباتر می‌کند

برنامه ریزی پست و استوری اینستاگرام به صفحه‌ی شما زیبایی منسجمی می‌دهد. مخاطبان اغلب خدمات یا کالای مورد نظر خود را در اینستاگرام جستجو می‌کنند بنابراین مرتب بودن صفحه اینستاگرام مانند وب‌سایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر صفحه شما نظم و زیبایی خود را داشته باشد باعث جذب و افزایش فالور می‌شود.

پست‌هایی که در صفحه خود منتشر کردید، اولین برخوردی است که بازدیدکنندگان می‌بینند و مهم است که تاثیر بیشتری روی آن‌ها داشته باشد و باعث جذب‌شان شود. پیشنهاد برخی از اینفلوئنسرها که در پلتفرم اینستاگرام فعالیت می‌کنند این است که پست‌های خود را به صورت ۹ و ۱۲ تایی برنامه‌ریزی کنید، تا هم به زیبایی صفحه کمک کند و هم پست‌هایی مکمل ایجاد شود و کاربر بتواند به‌راحتی موضوعی که به دنبال آن است را پیدا کند.

زیبایی شناسی بصری نه تنها در پست، بلکه در استوری اینستاگرام هم مهم است و باید برای استوری هم برنامه‌ریزی کنید تا در جهت تعامل مخاطب با صفحه پیش بروید.

زمانبندی پست اینستاگرام

فعالیت مستمر در اینستاگرام

فعالیت مستمر و پایداری در اینستاگرام یکی از روش‌های موفقیت، که برای همه‌ی کاربران آشکار است. سعی کنید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشید تا با کاربران تعامل برقرار کنید. با رعایت برنامه منظم پست‌گذاری در اینستاگرام به فالورهای خود تاکید می‌کنید که منتظر پست‌ها و آموزش‌های شما باشند که به اطلاعات آن‌ها اضافه کنید و این تبدیل به یک تجربه ثابت برای مخاطبان می‌شود.

زمانی که شما به صورت مداوم در اینستاگرام فعالیت دارید و برنامه‌ریزی بلندمدت دارید، مخاطبان به محتوای شما علاقه پیدا می‌کنند و منتظر پست‌های شما هستند، تبدیل به فالورهای وفادار می‌شوند و با فعالیت‌های صفحه شما ارتباط برقرار می‌کنند.

پست‌‌ها را در زمان فعالیت کاربران منتشر کنید

انتشار پست‌های اینستاگرام در زمانی که کاربران وقت آزاد دارند و اینستاگرام را باز می‌کنند بسیار مهم است و باید برای آن برنامه‌ریزی کنید. چون مخاطبان هر صفحه و هر منطقه‌ای متفاوت است، نمی‌توان ساعتی مشخص را برای انتشار محتوا درنظر گرفت. ساعت مناسب برای انتشار هر محتوا، صفحه، منطقه و مخاطب فرق می‌کند و شناخت همه‌ی عوامل کار آسانی نیست و قدری زمان‌بر است.

تشخیص زمان انتشار محتوا، نیاز به استمرار، تعامل، شرکت مخاطب و ساعت آزاد کاربران دارد و به صورت فرایندی زنجیروار به هم وابسته هستند. اگر شما اساس اولیه انتشار پست را در نظر بگیرید اینستاگرام هم به دیده شدن پست شما کمک می‌کند و با توجه به الگوریتم‌های که دارد محتوا را به کاربران پیشنهاد می‌دهد،‌ محتوا را به صفحه اکسپلور می‌برد و در جستجو به کاربران نمایش می‌دهد تا محتوای شما بیشتر دیده شود. با استفاده از ویژگی‌ها و اطلاعاتی که اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌دهد هم می‌توانید شناخت بهتری نسبت به مخاطبان پیدا کنید و برای پست اینستاگرام برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

برای طراحی کاورهای اینستاگرام وقت بگذارید

طراحی کاور برای پست‌های اینستاگرام اهمیت خیلی بالایی دارد که باید برنامه‌ریزی درستی برای آن‌ها داشته باشید. کاور پست‌ها تصاویر بصری هستند که خیلی زود باعث جلب توجه مخاطب می‌شوند و هم اینکه باعث می‌شود مخاطب پست را نبیند و برایش جذاب نباشد.

استفاده از رنگ‌ها، فونت، تیتر جذاب و اندازه از عواملی هستند که کاور پست اینستاگرام را جذاب می‌کنند. کارشناسان سایت بنردیزاین در طراحی کاور برای پست و استوری اینستاگرام می‌توانند به شما کمک کنند و کاوری حرفه‌ای را طراحی کنند که باعث شود مخاطب حتماً جذب پست شده و ویدیو یا پست اسلایدی اینستاگرام را تا آخر ببیند.

طراحی کاور اینستاگرام

پیشنهاد بنریزاین:

ترافیک بیشتری را به سایت خود ببرید

هدف اصلی بیشتر کسب‌وکارها از فعالیت و تبلیغ در اینستاگرام این است که ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود ببرند که در نهایت باعث خرید محصولات و تعامل بیشتر شود. بنابراین با برنامه ریزی درست برای پست اینستاگرام و زیباشناسی که در پست‌ها استفاده می‌کنید خیلی راحت می‌توانید ترافیک زیادی را به سمت سایت و صفحه محصول خود ببرید.

این نکته را در نظر داشته باشید که زمان‌بندی و برنامه ریزی پست اینستاگرام و همچنین استوری‌ها مهم است و باید رعایت شود. از قبل برنامه‌ریزی انجام دهید بازدید از استوری و پست‌های خود را افزایش دهید و با استفاده از دکمه CTA یا دعوت به اقدام در استوری‌ها یا پست‌های صفحه اینستاگرام، کاربران را به سمت وب‌سایت خود هدایت کنید.

برنامه ریزی برای پست و استوری اینستاگرام را جدی بگیرید

در این مطلب از اهمیت برنامه‌ریزی برای اینستاگرام گفتیم و همچنین تاکید کردیم که اگر برنامه مشخصی داشته باشید می‌توانید کارهای بسیار موثری با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید.

سایت بنردیزاین می‌تواند در زمینه طراحی پست، استوری و کاور برای اینستاگرام به شما کمک کند تا با مخاطبان خود بهتر ارتباط برقرار کنید و تعامل بیشتری را داشته باشید. به سایت بروید و از قسمت سفارش بنر تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود بنر موردنظر  را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *