نحوه طراحی بنر
نحوه طراحی بنر چگونه است؟
نوامبر 22, 2021
اندازه فونت در طراحی
اندازه فونت در طراحی باید چگونه باشد؟
نوامبر 29, 2021
نمایش همه

نحوه طراحی بنر خیاطی چگونه است؟

تبلیغات در دنیای آنلاین و آفلاین نیاز به استفاده از استراتژی‌های مشخصی دارد. زمانی که تصمیم می‌گیرید کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید باید برای هر پلتفرمی برنامه و استراتژی خاصی بچینید. استفاده از عناصر تبلیغاتی مختلف همچون طراحی بنر ثابت به شما کمک می‌کند راحت‌تر از قبل پیام‌تان را به گوش مخاطبان برسانید و آن‌ها را از خدمات ومحصولات‌تان آگاه کنید. برخی از افراد استفاده از بنر یا پوستر را به محصولات خاصی محدود می‌کنند و به کارگیری این عناصر را برای سایر شرکت‌ها مفید نمی‌دانند اما واقعیت همیشه چنین نیست. کسب وکارهای مختلف همچون مزون‌ها و خیاطی‌ها نیز می‌توانند از قدرت بنر استفاده کنند و خودشان را بهتر و سریع‌تر از قبل متمایز نمایند. در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی بنر مزون خیاطی صحبت کنیم و ببینیم این مشاغل چگونه می‌توانند از قدرت عناصر گرافیکی تبلیغاتی بهره‌مند شوند.

طراحی بنر برای مزون‌های خیاطی

تا به حال برایتان پیش آمده‌ است که بخواهید کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید؟ در این شرایط از چه شیوه‌های بهره می‌برید؟  اگر جزء آن دسته از کسب وکارهایی هستید که هنوز از قدرت دنیای آنلاین استفاده نکردید باید همین امروز دست به کار شوید و خودتان را برای ورود به این دنیای شگفت‌انگیز آماده سازید. همه چیز با یک طرح خلاقانه آغاز می‌شود.

برای طراحی بنر خیاطی مردانه یا حتی زنانه می‌توانید نکات مختلفی که درباره طراحی این عناصر وجود دارد را به ذهن بسپارید. قبل از هر کاری مخاطبی که قرار است پیام‌تان را به گوش او برسانید را شناسایی کنید. مخاطب شما آقایان هستند یا خانم‌ها؟ در چه بازه سنی قرار دارند؟ از چه رسانه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند درک بهتری از مخاطب‌تان داشته باشید و طرح بنر را بر اساس نیاز و خواسته‌های او طراحی کنید. فرض کنید می‌خواهید یک بنر خیاطی طراحی کنید که مخاطب آن خانم‌ها هستند. حالا باید به فکر تصویر پس‌زمینه مناسب با این طیف از مخاطبان باشید و حتی از رنگ‌ها و فونت‌هایی استفاده کنید که آن‌ها را بیشتر از قبل به تعامل وا می‌دارد.

باید تولید متن بنر را در نظر بگیرید و از عناوین و پیام‌هایی استفاده کنید که مخاطبان هدف شما را به سمت خود جذب می‌کنند. در این مرحله هم باید به مخاطب‌تان فکر کنید و از به کار بردن متن‌هایی که پر از اصطلاحات فنی هستند یا خواندن‌شان برای مخاطب دشوار است استفاده نکنید.

بعد از اینکه متن بنرتان را در نظر گرفتید و همه جوانب کار را به دقت سنجیدید باید تصاویر و عکس‌های با کیفیتی پیدا کنید. تا جایی که می‌توانید از عناصر گرافیکی سفارشی‌سازی شده بهره ببرید و لوگوی خود را هم روی بنر قرار دهید. استفاده درست از لوگو به ایجاد حس اعتماد در مخاطب کمک می‌کند و اعتبار شما را در میان کسب وکارهای دیگر افزایش می‌دهد.

نکات مهم در طراحی بنر مزون خیاطی

چه بخواهید طراحی بنر خیاطی مردانه را به عهده بگیرید یا برای مخاطبان خانم بنری طراحی کنید اصول کار یکسان است. شما نمی‌توانید بدون رعایت این اصول طرح خوبی داشته باشید و پیام‌تان را به درستی منتقل کنید. در ادامه به بررسی این اصول می‌پردازیم تا طراحی خلاقانه‌تر و هوشمندانه‌تری داشته باشیم.

طراحی بنر خیاطی

از قدرت رنگ در طراحی بنر خیاطی غافل نشوید

اگرچه استفاده درست از رنگ‌ها در همه طرح‌ها و عناصر گرافیکی مهم است اما برای کسب وکارهایی همچون خیاطی که با مخاطبان مختلفی سر و کار دارند این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است. کافیست کمی به مخاطب خود فکر کنید و خودتان را جای او بگذارید. حالا می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که مشتری را بیشتر از قبل به سمت شما می‌کشد. هر کدام از رنگ‌ها احساس خاصی در مخاطب ایجاد می‌کنند و پیام ویژه‌ای برای مخاطب به ارمغان می‌آورند.

از عکس‌های مرتبط با خیاطی استفاده کنید

 شما نمی‌توانید یک بنر خیاطی طراحی کنید و در آن از تصاویری استفاده کنید که هیچ ربطی به کسب وکارتان ندارد. همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم استفاده از عکس‌های مرتبط با خیاطی می‌تواند تبلیغات بهتری برایتان داشته باشد و شما را یک گام به مخاطب‌تان نزدیک‌تر نماید. اگر برای‌تان مقدور بود می‌توانید از تصاویر و عکس‌هایی که از محیط کارتان گرفته‌اید هم استفاده کنید یا یک طرح جذاب سفارشی تولید نمایید.

از طرح‌های شلوغ استفاده نکنید

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند زیبایی در سادگی است. این موضوع در طراحی بنر هم صادق است. بهتر است از طراحی بنرهایی که شلوغ هستند و عناصر مختلفی در خود دارند بپرهیزید. طرح‌های شلوغ نه تنها نظر مخاطب را به سمت خود جلب نمی‌کند بلکه می‌تواند حواس او را پرت کند. پس تا جایی که می‌توانید طرح ساده‌ای طراحی کنید و از به کار بردن عناصر مختلف در بنرتان بپرهیزید.

پیشنهاد سایت بنردیزاین:

چگونه یک بنر برای خیاطی طراحی کنیم؟

حالا که با اصول طراحی بنر خیاطی مردانه و زنانه آشنا شدیم باید ببینیم چگونه می‌توانیم طرح‌های متقاعدکننده‌ای طراحی کنیم. بیایید این موضوع را با هم مرور کنیم.

از طراحان حرفه‌ای کمک بگیرید

برای طراحی بنر می‌توانید از افراد یا تیم‌های حرفه‌ای همچون بنردیزاین کمک بگیرید. این افراد تجربه کافی در زمینه طراحی را دارند و به شما کمک می‌کنند طرح‌هایی تولید کنید که بسیار خلاقانه و حرفه‌ای هستند.

ساخت بنر برای خیاطی

خودتان بنر طراحی کنید

اگر دوست دارید بیشتر از قبل با حوزه طراحی بنر آشنا شوید می‌توانید آستین‌هایتان را بالا بزنید و خودتان طراحی را شروع کنید. همانطور که می‌دانید ابزارهای گرافیکی متعددی در بازار وجود دارد که به شما کمک می‌کند طرح هایی که دوست دارید را تولید کنید. از ابزارهایی مثل فتوشاپ، ایندیزاین یا ایلوستریتور کمک بگیرید و قدرت ذهن‌تان را برای طرح‌سازی استفاده کنید.

استفاده از سایت‌های آنلاین برای طراحی

یادتان باشد برای طراحی بنر گزینه‌های مختلفی در اختیار دارید. اگر سری به گوگل بزنید متوجه می‌شوید که سایت‌های آنلاینی هستند که به شما اجازه می‌دهند طرح‌های سفارشی تولید کنید و از این طرح‌ها در کسب وکارهایی همچون خیاطی بهره ببرید. کافیست سری به این سایت‌ها بزنید و از قالب‌های آماده کمک بگیرید.

همچنین مطالعه کنید:

طراحی بنر خیاطی شیوه‌ای هوشمندانه

طراحی بنر چه برای خیاطی باشد یا کسب وکار‌های دیگر، نیازمند بررسی یک سری اصول اساسی است. اگر با این اصول آشنا نباشید در نهایت طرحی خواهید داشت که مخاطب را درگیر نمی‌کند و او را به تعامل وا نمی‌دارد. در این مقاله به بررسی اصول طراحی بنر پرداختیم و کاربرد بنر در خیاطی را مورد بررسی قرار دادیم. اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

برای انواع طراحی بنر ثابت و متحرک، طراحی کارت ویزیت، طراحی لوگو و طراحی بنر اینستاگرام و تلگرام می‌توانید از وب‌سایت بنردیزاین استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *