هزینه طراحی پوستر چقدر است؟
دسامبر 9, 2021
طراحی کارت ویزیت شیشه ای
طراحی کارت ویزیت شیشه ای چگونه انجام می‌شود؟
دسامبر 16, 2021
نمایش همه

بنر تبلیغات متحرک چه مزایایی دارد؟

مزایای بنر تبلیغات متحرک

این روزها به هر طرف که نگاه کنید ردپایی از تبلیغات آنلاین را می‌بینید. گوشی موبایل را بردارید و وارد سایتی شوید، در گوشه و کنار سایت بنرهای تبلیغاتی مختلف را می‌بینید که در حال معرفی محصول یا خدمتی هستند و تلاش می‌کنند نظر شما را به خود جلب کنند. تبلیغات آنلاین جزء تکنیک‌های بی‌نظیر برای بازاریابان به حساب می‌آیند. زمانی که صحبت از تبلیغات بنری به میان می‌آید، تبلیغ کنندگان می‌توانند از مزایایی که استفاده از بنرهای جذاب برایشان دارد بهره ببرند. برخی از برندها هستند که آشنایی زیادی با انواع بنرهای تبلیغاتی ندارند و به همین خاطر نمی‌توانند انتخاب درستی در این زمینه داشته باشند. بهتر است بدانید که بنرهای تبلیغاتی سه نوع‌اند: بنرهای ثابت، بنر تبلیغاتی متحرک و بنرهای فلش متحرک. در این مطلب قصد‌ داریم نگاهی به بنرهای تبلیغاتی متحرک بیندازیم و ببینیم با استفاده از آن‌ها چه مزیت‌هایی دارد.

مزایای بنر تبلیغات متحرک برای کسب‌وکارها

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ مزایای این نوع بنرها برویم بهتر است کمی با آن‌ها آشنا شویم. بنرهای متحرک به بنرهایی گفته می‌شود که در آن برخی از عناصر موجود در طرح به شکل متحرک در می‌آیند و می‌توانند نظر مخاطب را بهتر از قبل به سمت خود جذب کنند.

این نوع بنرها می‌توانند برند شما را از سایر برندهای موجود متمایز کنند. بنرهایی که به شکل متحرک در می‌آیند می‌توانند مخاطب را بهتر از بنرهای استاتیک درگیر خود کنند و در عین حال تاثیر شگرفی بر روی مخاطب بگذارند. به کمک این بنرها می‌توانید برندی به یادماندنی بسازید و فراخوانی برندتان را در ذهن مشتری ساده‌تر سازید.

جلب توجه مخاطب با بنرهای متحرک

همانطور که قبلاً نیز گفتیم اولین و مهم‌ترین کاری که این بنرها برای شما انجام می‌دهند جلب نظر مخاطب است. تغییر رنگ، متن و عناصر گرافیکی در بنرهای متحرک یک حس خاص در بازدیدکننده ایجاد می‌کند و او را به سمت خود می‌کشاند. در این حالت مخاطب چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارد و نمی‌تواند چشمانش را از بنر دور کند. کاربران آنلاین تصاویر متحرک را بیشتر از تصاویر ثابت و ایستا دوست دارند و توجه ویژه‌ای به آن‌ها می‌کنند. اگر شک دارید می‌توانید یک تست A/B ترتیب دهید و بنرهای ثابت را با بنرهای متحرک مقایسه کنید. مطمئن باشید با دیدن نتایج شگفت‌زده می‌شوید.

استفاده بیشتر از متن و تصاویر در بنرهای متحرک

همانطور که می‌دانید بنرهای متحرک به صورت فریم به فریم طراحی می‌شوند. در این شرایط شما به عنوان یک تبلیغ کننده می‌توانید متن و تصاویر بیشتری به بنرتان اضافه کنید. به کمک همین قابلیت به ظاهر ساده پیام بیشتری به مخاطب منتقل می‌شود و حرف‌هایی که برای جلب توجه مخاطب نیاز است را می‌توانید با یک بنر انتقال دهید. البته این همه ماجرا نیست. کاربران نیز با دیدن این بنرها زمان بیشتری برای خواندن پیدا می‌گذارند و راحت‌تر پیام‌تان را می‌فهمند.

پیشنهاد سایت بنردیزاین:

بنرهای متحرک تعاملی‌تر هستند

انسان‌ها عاشق تصاویرند. این موضوع را می‌توان از روی تحقیقات انجام شده بر روی مغز آن‌ها دریافت. تحقیقات انجام شده در طول سالیان متوالی نشان می‌دهد پیام‌هایی که به شکل تصویر هستند بهتر در خاطر افراد می‌مانند. به همین دلیل است که می‌گویند یک تصویر بهتر از هزاران کلمه است. حالا فرض کنید این تصاویر به شکل پویا در می‌ایند و عناصر گرافیکی جذاب جلوی چشم مخاطب می‌رقصند. بنرهای متحرک ذاتاً تعاملی هستند. به کمک این تعاملِ جذاب است که می‌توان مخاطب را درگیرِ پیامِ فروش کرد و او را برای خرید آماده نمود.

مزایای استفاده از بنرگیف

نرخ کلیک‌ بیشتر

زمانی که از بنرهای متحرک به درستی استفاده می‌کنید، نرخ کلیک را تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. همه بازاریابان به دنبال بهینه‌سازی نرخ کلیک هستند و همیشه به سراغ روش‌های متعددی برای بهبود این موضوع می‌روند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید بنر تبلیغاتی متحرک را برای یکبار هم که شده امتحان کنید.

خلاقیت برندتان را متمایز می‌کند

انسان‌های امروزی با تبلیغات متعددی بمباران می‌شوند. به همین خاطر تلاش می‌کنند خودشان را تا جایی که ممکن است از شر تبلیغات اضافی در امان نگه دارند. آن‌ها یاد گرفته‌اند پیام‌های تبلیغاتی را نادیده بگیرند و به راحتی از کنارشان عبور کنند. شما به عنوان یک برند چگونه می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی‌تان را به گوش مخاطب برسانید؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. تبلیغاتی که به صورت متحرک ارائه می‌شوند باعث خستگی مخاطب نمی‌شوند و حس کنجکاوی او را برمی‌انگیزند. چنین تبلیغاتی به شیوه‌ای ساده پیام‌های پیچیده را به دست مخاطب می‌رسانند و به او کمک می‌کنند تا برند شما را راحت‌تر و سریع‌تر از همیشه به خاطر بسپارد.

بنرهای متحرک مقرون به صرفه هستند

بیشتر افراد بر این باورند که ساخت عناصر متحرک هزینه بیشتری برای شرکت‌ها به همراه دارد، اما واقعیت چنین نیست. زمانی که از بنرهای تبلیغاتی متحرک بهره می‌برید فضای بیشتری برای خودنمایی دارید. در واقع به کمک این بنرها می‌توانید در کمترین فضا بیشترین پیام را انتقال دهید. همین امر موجب می‌شود در هزینه‌های بازاریابی‌تان صرفه‌جویی شود. اگر بتوانید از طراحان حرفه‌ای مثل سایت بنردیزاین کمک بگیرید بنرهای جذاب‌تر و خاص‌تری دارید و هزینه‌های بازاریابی‌تان هم به هدر نمی‌رود.

بنر تبلیغات متحرک

چگونه بنرهای گیف تبلیغاتی طراحی کنیم؟

اگر نسبت به استفاده از این بنرها ترغیب شده‌اید و می‌خواهید برندتان را به کمک چنین عناصری متمایز کنید پس جای خوبی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. در این بخش به سراغ برخی از مراحل طراحی بنر متحرک می‌رویم و بیشتر از قبل با این حوزه آشنا می‌شویم.

مرحله اول: مخاطب‌شناسی و تعیین هدف‌

در گام اول هر طراحی شناخت مخاطب و بیان اهداف کسب وکار قرار دارد. نمی‌شود بدون درک درست از شرکت و حتی شناخت درست مخاطب دست به کار شد و طرح‌های خلاقانه زد. پس قبل از هر چیزی ببینید مخاطب شما چه کسی است و چه سلایقی دارد. حالا که مخاطب را شناختید می‌توانید اهداف‌تان از تبلیغ را هم فهرست‌وار بنویسید.

مرحله دوم: انتخاب ابزار مناسب برای طراحی

این روزها ابزارهای آنلاین زیادی هستند که به شما کمک می‌کنند خلاقیت‌تان را به دنیا نشان دهید و در قید و بند محدودیت‌ها نباشید. سایت‌هایی همچون makeagif در کنار شما هستند تا تراوشات ذهنی‌تان را به طرح‌هایی جذاب تبدیل کنند و برندتان را در میان رقبا متمایز نمایند.

بنر تبلیغاتی متحرک

همچنین مطالعه کنید:

مخاطب هدفمند با طراحی بنر تبلیغاتی متحرک

در این مطلب مزیت‌های بنر تبلیغاتی را گفتیم که به شکل متحرک یا انیمیشنی طراحی می‌شوند. گفتیم که استفاده از چنین بنرهایی مزایای بی‌شماری برای برندها دارد و به آن‌ها کمک می‌کند تا پیام‌شان را داستان‌وار به گوش مخاطبان برسانند و مخاطب هم به تعامل بیشتر تشویق می‌شود.

طراحان سایت بنردیزاین به صورت تخصصی بنرهای متحرک را طراحی می‌کنند و مشتریان هم باتوجه به بازخوردی که از بنرهای حرکتی می‌گیرند، بیشتر این نوع بنر را سفارش می‌دهند. اگر شما هم برای کسب‌وکار خود نیاز به طراحی بنر تبلیغاتی متحرک دارید حتما نمونه‌کارها را ببینید و از مشاوره طراحان حرفه‌ای ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *